Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již od března čekám na balíček z Aliexpressu LF653536786CN. Podle sledování zásilky byl poslední údaj, z 8.4.2019, že je zásilka v přepravě. Řešila jsem to se společností i s poštou a nic se stále neděje. Na poště v Plané vedoucí zjišťoval info a v Plzni mu odpověděli, že je zásilka v Depu Tachov. Tam mi řekli, že je to v Plzni. Takže opět jsem tam, kde jsem byla. Bohužel to není jediná zásilka, která mi nedošla a já už nevím, kam se mám obrátit, protože začínám mít podezření, že mi zásilky někdo buď odcizuje nebo zadržuje.
Věřím, že mi budete nápomocni.
Děkuji a s přáním hezkého dne
Michaela Pajerová
Nalezení zásilek a poslat na mou adresu.
|
Tweet |
Reklamovat dodání zásilky, což je ztráta nebo i chybné dodání, lze na kterékoliv poště v ČR, a to na základě předložení podacího lístku. Odesílatel nebo adresát mohou reklamovat dodání zásilky u vnitrostátních zásilek do jednoho roku od podání, u mezinárodních zásilek do 6 měsíců po podání. Reklamovat ztrátu zásilky může kdokoliv, tedy adresát i odesílatel, ale o výsledku reklamace je vždy informován odesílatel zásilky. Lhůta na vyřízení vnitrostátní reklamace je 15 dnů od přijetí, u mezinárodních zásilek až dva měsíce po přijetí reklamace.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman