Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den mám u axy životní a úrazové pojištění pro celou rodinu. Když mi končila smlouva a přecházel jsem na jinou měli mi vyplatit spoření které bylo součástí smlouvy. Mají na to 30dni a čekal jsem 3mesice. Poté si dcera zlomila ruku a když měli vyplatit pojistné plnění poslali jen polovinu peněz. Druhou polovinu až když sem to začal řešit. Teď řeším já úraz. Dodal sem veškeré dokumenty a podklady co po mě chtěli a řekli mi že mají 30dni na posouzení. Dnes je to 32den a stále se nic neděje. Když tam volám tak mi řeknou že mi nemají jak pomoct že mohou pouze zadat požadavek na likvidátora a že se mi snad ozve. Už nevím jak dál postupovat jsem OSVČ a ty peníze potřebuji.
Pojištění flexi plus.
Minimálně omluvu a nějakou kompenzaci. Já musím platit pojištění včas jinak dostanu pokutu. Byl bych rád kdyby se chovali podle sepsane smlouvy. Uz jsem rozhodnut přejít jinam.
|
Tweet |
V daném případě bude záležet, jaké pojistné podmínky byly ujednány. V pojistných podmínkách jsou upraveny práva a povinnosti smluvních stran. Bývají zde zpravidla také vymezeny výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Pokud je právo na pojistné plnění zamítnuto, může spotřebitel požádat o zdůvodnění tohoto zamítnutí. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě.
Nepodaří-li se ani po uplatnění reklamace spor vyřešit, má spotřebitel možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.