Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35029Plnění pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2019, před 5 lety

Václav Jindra

Znění stížnosti

Dobrý den mám u axy životní a úrazové pojištění pro celou rodinu. Když mi končila smlouva a přecházel jsem na jinou měli mi vyplatit spoření které bylo součástí smlouvy. Mají na to 30dni a čekal jsem 3mesice. Poté si dcera zlomila ruku a když měli vyplatit pojistné plnění poslali jen polovinu peněz. Druhou polovinu až když sem to začal řešit. Teď řeším já úraz. Dodal sem veškeré dokumenty a podklady co po mě chtěli a řekli mi že mají 30dni na posouzení. Dnes je to 32den a stále se nic neděje. Když tam volám tak mi řeknou že mi nemají jak pomoct že mohou pouze zadat požadavek na likvidátora a že se mi snad ozve. Už nevím jak dál postupovat jsem OSVČ a ty peníze potřebuji.


Produkt

Pojištění flexi plus.


Požadované řešení

Minimálně omluvu a nějakou kompenzaci. Já musím platit pojištění včas jinak dostanu pokutu. Byl bych rád kdyby se chovali podle sepsane smlouvy. Uz jsem rozhodnut přejít jinam.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 14:23, před 5 lety

V daném případě bude záležet, jaké pojistné podmínky byly ujednány. V pojistných podmínkách jsou upraveny práva a povinnosti smluvních stran. Bývají zde zpravidla také vymezeny výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Pokud je právo na pojistné plnění zamítnuto, může spotřebitel požádat o zdůvodnění tohoto zamítnutí. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě.

Nepodaří-li se ani po uplatnění reklamace spor vyřešit, má spotřebitel možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.