Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
na cestě ze Záhřebu do Tisna dne 24.8 odjezd v 10:00 jsme byli nuceni po čas celé cesty čelit rozbité a kapající klimatizaci ze které přímo na nás vytékala voda. Nakonec jsme si museli s přítelkyní přesednout na jiná sedadla tak, že jsme nakonec neseděli vedle sebe. V předprodeji jsme si rezervovali sedadla 1C a 1D u kterých jsme si připlatili za výhled. Vinou kapající klimatizace jsme nakonec seděli oddělené a na horších místech. Tato skutečnost nám zcela zkazila celou cestu. S vaší společností jezdím již řadu let a nerad bych na ni po jednom nepříjemném incidentu zanevřel. Za zkaženou cestu však očekávám férovou kompenzaci.
S pozdravem,
Jiří Kukal
Kapající klimatizace na sedadlech 1C a 1D
Za zkaženou cestu však očekávám férovou kompenzaci ve voucheru na cesty s Flixbusem v hodnotě 1000 korun.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Spotřebitel tedy může uplatnit u společnosti reklamaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.