Společnost


Aboro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3504Reklamace poškozené věci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2014, před 11 lety

Jiří Prášek

Znění stížnosti

Dne 5.6.2014 jsem přes internet zakoupil záchodové prkénko. dne 6.6 2014 jsem si ho byl vyzvednout ve skladě,Bagno.cz. Zaplatil jsem a jelikož byl obal nepoškozen tak jsem ho rozbaloval až doma.Doma jsem zjistil po rozbaleni,že má prasklý držák.Hne jsem volal do té firmy,abych jim zdělil závadu.9.6.2014 jsem ráno odvezl prkénko reklamovat.Praskle spoje byli viditelně zažloutlé.Reklamaci mi neuznali.Prkenko stalo 2221kč.Dobrý den pane Prášku,

Vaše reklamace č.P38 na zboží 8.9695.1.300.000.1 - WC LAUFEN PRO sedátko byla vyřešena.

Způsob vyřešení: Zamítnuto
Odůvodnění: Mechanicky poškozeno. Mechanicky vzniklé vady lze reklamovat pouze při výdeji zboží a to při jeho kontrole. Nelze uznat tedy mechanickou vadu po jeho odvezení.
WC sedátko LAUFEN PRO SPECIÁL si můžete vyzvednout na našem výdejním skladě v Praze 9-Horních Počernicích.


S přátelským pozdravem a přáním hezkého dne

Janka Hemrová
Tým Bagno.cz
+ 420 725 442 428


Požadované řešení

Požadoval bych uznání reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 14:47, před 11 lety

Dle ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku platí vyvratitelná domněnka ohledně existence vady v prvních šesti měsících od převzetí věci. V této lhůtě by měl prodávající prokázat, že výrobek vadný při převzetí nebyl, pokud chce reklamaci zamítnout.
V případě nákupu přes internet lze využít odstoupení do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud by společnost nechtěla přijmout odstoupení z důvodu poškození, musela by prokázat bezvadnost výrobku při převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2014 15:49, před 11 lety

Dobrý den,

uváděná reklamace byla Vedením společnosti přehodnocena a zákazník byl obratem informován o kladném vyřízení reklamace.

Zboží bylo zákazníkovi vyměněno a reklamace uzavřena v pátek 20.6.

Věříme, že nyní je vše uzavřeno ke spokojenosti zákazníka a za případné komplikace s uzavřením reklamace se omlouváme.


S přátelským pozdravem

Tým Bagno.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2014 10:35, před 11 lety

V této souvislosti žádáme spotřebitele o potvrzení uvedeného řešení a ohodnocení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2014 08:33, před 10 lety

Spotřebitel nám potvrdil řešení uvedené společností. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.10.2014 08:33, před 10 lety


Jiří Prášek

Hodnocení: