Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#3505Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2014, před 11 lety

Monika Doležal Nedelčevová

Znění stížnosti

Dobrý den, 19/4 2014 jsem si na pobočce v Pardubicích zakoupila vůz Hyundai Trajet, po 14 dnech mi téměř odpadlo zadní kolo duvod totální koroze, když jsem auto reklamovala po měsíci čekání mi byla schválena výměna vozu, která se táhne do dneška kdy jsem si dne 15/6/2014 zakoupila vozidlo kde sice bylo 7 sedaček al zapsáno v tp podle prodávajícího 5 míst. Celou tu dobu prodávající věděl že sháním velůké rodinné osobní vozidlo, a oni mi prodali s velice dobým vědomím auto který má ve velkém TP napsáno 5 MÍSTNÁ NÁKLADNÍ DODÁVKA ( KDE NENÍ MOŽNÝ NÁVRAT PREPIS NA 7 MÍST) TOTO VŠE PRODÁVAJÍCÍ VĚDĚL A NEUPOZORNIL,JÁ TO NEMOHLA VĚDĚT KDYŽ NEBYL K DISPOZICI TP. A V PAPÍRECH CO JSME DOSTALI NA POBOČCE K AUTOMOBILU OPET HYUNDAI TRAJET , BYLO PŘÍMO NAPSANÉ ŽE AUTO NESPADÁ DO SKUPINY N1 ( NÁKLADNÍ).REKLAMACE SE JIŽ TÁHNE 2 MĚSÍCE. ŽÁDNOU VÝMĚNU JIŽ NECHCI. ŽÁDÁM VRÁCENÍ PENĚZ A ZRUŠENÍ SMLOUVY! O ČEMŽ NIKDO ASI NECHCE ANI SLYŠET.
A AUTA JIMI NABÍZENA JSOU ZRALA TAK NA NÁHRADNÍ DÍLY A NE PRO RODINU SE 6 DĚTMI .

MONIKA DOLEŽAL NEDELČEVOVÁ


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ A NÉ AŽ ZA 30 DNÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2014 12:20, před 11 lety

U použitých věcí existuje nárok na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo na odstoupení od smlouvy. Pro vznik konkrétního nároku je důležitý rozsah vady. Výměna za jiný vůz je možná, pokud se subjekty dohodnou. V takovém případě by také vůz měl odpovídat této dohodě. Nyní doporučujeme, aby si subjekty ujasnili co od sebe navzájem očekávají a dle toho uzpůsobili své jednání. Nepodařilo-li by se jim to, při reklamaci by bylo nutné postupovat v souladu se zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2014 13:31, před 11 lety

Dobrý den, tato stížnost již byla ke spokojenosti zákaznice vyřešena na začátku měsíce - došlo ke zrušení smlouvy a vrácení peněz. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2014 15:32, před 11 lety

Tuto skutečnost nám spotřebitelka potvrdila. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.