Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den, 19/4 2014 jsem si na pobočce v Pardubicích zakoupila vůz Hyundai Trajet, po 14 dnech mi téměř odpadlo zadní kolo duvod totální koroze, když jsem auto reklamovala po měsíci čekání mi byla schválena výměna vozu, která se táhne do dneška kdy jsem si dne 15/6/2014 zakoupila vozidlo kde sice bylo 7 sedaček al zapsáno v tp podle prodávajícího 5 míst. Celou tu dobu prodávající věděl že sháním velůké rodinné osobní vozidlo, a oni mi prodali s velice dobým vědomím auto který má ve velkém TP napsáno 5 MÍSTNÁ NÁKLADNÍ DODÁVKA ( KDE NENÍ MOŽNÝ NÁVRAT PREPIS NA 7 MÍST) TOTO VŠE PRODÁVAJÍCÍ VĚDĚL A NEUPOZORNIL,JÁ TO NEMOHLA VĚDĚT KDYŽ NEBYL K DISPOZICI TP. A V PAPÍRECH CO JSME DOSTALI NA POBOČCE K AUTOMOBILU OPET HYUNDAI TRAJET , BYLO PŘÍMO NAPSANÉ ŽE AUTO NESPADÁ DO SKUPINY N1 ( NÁKLADNÍ).REKLAMACE SE JIŽ TÁHNE 2 MĚSÍCE. ŽÁDNOU VÝMĚNU JIŽ NECHCI. ŽÁDÁM VRÁCENÍ PENĚZ A ZRUŠENÍ SMLOUVY! O ČEMŽ NIKDO ASI NECHCE ANI SLYŠET.
A AUTA JIMI NABÍZENA JSOU ZRALA TAK NA NÁHRADNÍ DÍLY A NE PRO RODINU SE 6 DĚTMI .
MONIKA DOLEŽAL NEDELČEVOVÁ
VRÁCENÍ PENĚZ A NÉ AŽ ZA 30 DNÍ.
|
Tweet |
U použitých věcí existuje nárok na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo na odstoupení od smlouvy. Pro vznik konkrétního nároku je důležitý rozsah vady. Výměna za jiný vůz je možná, pokud se subjekty dohodnou. V takovém případě by také vůz měl odpovídat této dohodě. Nyní doporučujeme, aby si subjekty ujasnili co od sebe navzájem očekávají a dle toho uzpůsobili své jednání. Nepodařilo-li by se jim to, při reklamaci by bylo nutné postupovat v souladu se zákonem.
Dobrý den, tato stížnost již byla ke spokojenosti zákaznice vyřešena na začátku měsíce - došlo ke zrušení smlouvy a vrácení peněz. Děkuji.
Tuto skutečnost nám spotřebitelka potvrdila. Stížnost tedy uzavíráme.