Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Chtěl bych vás požádat o pomoc, prosím
Chci si stěžovat na whatsex
faktem je, že jsem se před 4 měsíci zaregistroval čistě podle zájmu na tomto webu
Udělal jsem měsíční platbu
a použil tento web 3 4krát, protože jsem si uvědomil, že tam není nic zajímavého
Opustil jsem tento web!
a po měsíci mi začaly přicházet oznámení, že bych měl platit
pokračovat v používání tohoto webu
ale protože jsem nechtěl používat tento web, nezaplatil jsem!
po nějaké době ke mně začali přicházet
dopisy z Německa nebo ze Švýcarska
že musím splatit svůj dluh v krátké době!
Zaplatil jsem svůj dluh Whatsex ve výši 684 korun
Obnovil jsem svůj účet
a z tohoto webu jsem smazal svůj účet! Přemýšlel jsem o tom všem (
ale po měsíci znovu obnovili můj účet
a znovu mi poslal dopis
o povinnosti
Vážený pane / paní Abdukadirov,
Chceme vás informovat, že zastupujeme společnost Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, CH-6330 Cham (ZG).
Využili jste zpoplatněné služby online komunity whatsex. Váš vybraný uživatel
jméno bhbhbhb a vaši e-mailovou adresu ruzana9596@mail.ru byly zaznamenány našimi klienty. Náš klient ano
zaznamenali všechna vstupní data a IP adresu počítače použitého pro rezervaci v zákonně přípustné
formulář.
Jak víte, výše uvedená nabídka podléhá poplatkům. Náš klient již má
připomněli vám, jak platit dohodnuté členské poplatky. Bohužel jste na to nereagovali
připomenutí. Stále tedy dlužíte splatnou platbu ve výši 10,01 EUR plus připomenutí
poplatky a bankovní poplatky. Dlužíte celkovou částku ve výši 46,66 EUR, včetně poplatků
, který vznikl díky našemu zapojení.
Žádáme Vás, abyste výše uvedenou částku bez prodlení zaplatili, 46,66 EUR
nejpozději do 09/04/2019.
Použijte prosím níže uvedené informace o účtu k zaplacení dluhu a uveďte odkaz 93319540856
ve všech platbách.
Pokud neobdržíme výše uvedenou částku ve lhůtě, budeme muset
doporučujeme našim klientům převést proces vymáhání pohledávek na advokátní kancelář, která se specializuje na
vymáhání nesplacených dluhů.
Zde výslovně odkazujeme na další náklady a poplatky, které jsou s tím nevyhnutelně spojeny.
Pokud dlužnou částku zaplatíte v plné výši a včas, záležitost okamžitě uzavřeme a uložíme
dokumenty.
S pozdravem
Fairmount GmbH
Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln / Drážďany
Telefon: +491 805 05 16 65 *
Telefax: +491 805 05 16 75 *
* Poplatky za volání z pevných linek 14 ct / min; mobilní sítě max. 42 ct / min
collection@fairmount.world
Bankovní účet:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFFXXX
______________________________________________________________________________
Poplatky vznikají následovně:
0,6 Transakční poplatek podle č. 2300 VV RVG :: 27,00 EUR
Náklady v souladu s č. 7002 VV RVG :: 5,40 EUR
0% DPH podle č. 7008 VV RVG :: 0,00 EUR
Celkový poplatek: 32,40 EUR
______________________________________________________________________________
Informace o nároku společnosti Paidwings AG
teď jsem
znovu zaplatili 683 korun za odstranění vašeho účtu z jejich stránek
ale dostal jsem dopis, že musím zaplatit 50 EUR
A teď nevím, co mám dělat (jsem student a já nemám víc peněz (
prosím řekněte mi, co mám dělat)
můj mail Ruzana9596@mail.ru
whatsex web
Chtěl bych, aby smazali můj účet a už mě neobtěžovali
protože už jsem dvakrát zaplatil své dluhy na tomto webu
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Spotřebitel může využít formulář, který je možné vyhledat na webové adrese http://partnerskaseznamka.cz/pdf/cancellation.pdf.
Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se pouze zbavuje spotřebitel možnosti nadále využívat placené služby.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.