Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobřý den,
Včera mě přišla upomínka od zmíněné společnosti na nesmyslně velkou čásku o které jsem se dozvěděl pár dní před uplnití člěntvý. KDyž jsem zkoumal jak složité (Ono poslat FAX v dnešní době nebo Dopis přes část Evropy) sázek jsem (A všude to funguje) na vypnutí karty abych zamezil strhnití nechtěnné částky. Po přečtení nespočtu stížností a získání výhružného E-Mailu se tutíž touto formou přidávám k bezpočtu nespokojených a v častých případech i okradených lidí. Nehodlám platit ani korunu za něco co bylo nespíš zašité více jak "žádost o výpoveď" je spíše jen formulář který vede k PDF.
Jak jsem se tu dočetl neměly by jste si zvedat čásku za stejné obobí bez předchozího upozornění. Na E-Darling se členství zrušilo v profilu v pořádku bez E-Mailu nebo komunikace.
CZ-2019-07-21-192857339-BE2-DN
Smazání profilu, ukončení členství
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Někde na jejich stránkách právě u zákaznického servisu je napsané "Neumíme ukončit VIP" tudíž tím E-Mailové zrušení v podstatě zatrhly.
Napsal jsem na výše uvedenou E-Mailovou adresu kde jsem dostal odpověď že se mi do 5ti pracovních dní ozve někdo ze zákaznického servisu.
Otázka na dTest, Opravdu je možné uzavřít smlouvu po internetu jen tím, že jednou zaplatím kartou?
Smlouva v mích očích je něco co se stvrzuje podpisem. (VIP) Členství je něco co mám jen když zaplatím ale vnutit členství a pak chtít peníze protože "My vám služby poskytly". Mimochodem účet mám zablokovaný ... takže za to, že jsem si nepředplatil 3 měsíce (Které jsou na delší období než jsem si zaplatil po prvé a ani jsem je nechtěl) zaplatím 3 měsíce i když je účet zablokovaný + penále a jiné poplatky jako třeba Elektronická Upomínka která je navíc automatická jak se něco takového může účtovat?
Smlouvu je obecně možné uzavřít téměř jakýmkoliv způsobem, tedy způsobem, který spotřebitel uvádí. S uvedenými praktikami společnosti však nesouhlasíme, což lze vyčíst i z ostatních stížností a našich komentářů k nim na našem webu. Spotřebiteli doporučujeme i přesto podat výpověď dle postupu uvedeného v našem úvodním vyjádření. Dále také uvádíme, že jsme se nesetkali s jediným případem, v němž by společnost částku vymáhala prostřednictvím soudu.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se spotřebitelem vykomunikovala ukončení členství a zanechala vymáhání částky.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.