Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35056Nepravdivé informace operátora p P. ve věci zaplacení poplatku za montáž .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2019, před 5 lety

Leopold Gerhardt

Znění stížnosti

Přesto, že montáž měla být provedena včetně materiálu zdarma Vámi zprostředkovaná firma TIS-EU s.r.o.si naúčtovala částku 3.5OO,- Kč. V této hodnotě je započítán o tisíc korun předražený satelitní přijímač, dále držák, konvektor, kabel+spojka a práce (navíc?).Příjmový doklad můžeme zaslat. Operátorka s cenou souhlasila, že jde o vztah mezi námi a externí instalační firmou. Tímto jednáním jsme byli okradeni o dva tisíce korun. Jsme důchodci a já jsem těžce zdravotně postižen. Jedná se o nekalé praktiky, kdy jsme byli tímto jednáním uvedeni v omyl a finančně poškozeni. Navíc nám operátorka oznámila, že uvedené firmě bude dále vyplaceno za tuto instalaci dalších 1400 až 1600,-Kč. Na její odpověď jsme nemohli reagovat, kontaktní formulář byl nedostupný a e-mailovou adresu nám nechtěl nikdo sdělit. Věříme, že v tomto případě bude učiněna náprava a to jak vůči Vaší operátorce, tak externí montážní firmě, která přes urgence tvrdí, že ceny účtovala oprávněně.


Produkt

Uvedeno v textu stížnosti.


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně zaúčtovaných peněz a potrestání viníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 12:42, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně dle § 13 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve spojení s § 12 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj či byla podstatná informace ohledně nabízené služby zamlčena, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 11:29, před 5 lety

Spotřebitel stížnost doplnil o následující:

"Zdůrazňujeme, že pracovníka z externí firmy poslal FreeSat. Mi si ho nevybrali. Celá montáž včetně dojezdu technika, dodaného materiálu (mimo satelitní přijímač)měla být provedena včetně práce zdarma. Operátorka lže, když tvrdí, že, jde o vztah mezi námi a externí firmou TIS-EU s.r.o., která tuto práci mimo předraženého satelitu účtovala. Odpověď operátorky FreeSatu paní P. (celé jméno viz referenční údaje) i reakci na naši urgenci od jednatelky externí firmy paní K. (celé jméno viz ref. údaje) máme zdokumentovanou na internetu. Navíc doklad o převzetí peněz jsme dostali až po několika násobné urgenci. Věřím, že k tomuto dodatku přihlédnete a vůči lhaní operátorky FreeSat zaujmete příslušné stanovisko. Tvrzení, že když si sami zakoupíme satelitní přijímač nemáme na montáž včetně materiálu zdarma nárok je nepravdivé a nikde na stránkách FreeSatu není uvedeno. Ani nám při jednání před uzavřením smlouvy nic takového nebylo sděleno, i když jsme uvedli, že si sa praktiky praktiky.telitní přijímač chceme koupit. Jde podle nás o podivné

Produkt
montáž a naladění přijímače pro satelitní vysílání

Požadované řešení
Vyvést rovněž patřičné důsledky vůči uvedené operátorce."

Nyní žádáme společnost, aby zaslala své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 22:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.