Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přesto, že montáž měla být provedena včetně materiálu zdarma Vámi zprostředkovaná firma TIS-EU s.r.o.si naúčtovala částku 3.5OO,- Kč. V této hodnotě je započítán o tisíc korun předražený satelitní přijímač, dále držák, konvektor, kabel+spojka a práce (navíc?).Příjmový doklad můžeme zaslat. Operátorka s cenou souhlasila, že jde o vztah mezi námi a externí instalační firmou. Tímto jednáním jsme byli okradeni o dva tisíce korun. Jsme důchodci a já jsem těžce zdravotně postižen. Jedná se o nekalé praktiky, kdy jsme byli tímto jednáním uvedeni v omyl a finančně poškozeni. Navíc nám operátorka oznámila, že uvedené firmě bude dále vyplaceno za tuto instalaci dalších 1400 až 1600,-Kč. Na její odpověď jsme nemohli reagovat, kontaktní formulář byl nedostupný a e-mailovou adresu nám nechtěl nikdo sdělit. Věříme, že v tomto případě bude učiněna náprava a to jak vůči Vaší operátorce, tak externí montážní firmě, která přes urgence tvrdí, že ceny účtovala oprávněně.
Uvedeno v textu stížnosti.
Vrácení neoprávněně zaúčtovaných peněz a potrestání viníků.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně dle § 13 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve spojení s § 12 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj či byla podstatná informace ohledně nabízené služby zamlčena, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Spotřebitel stížnost doplnil o následující:
"Zdůrazňujeme, že pracovníka z externí firmy poslal FreeSat. Mi si ho nevybrali. Celá montáž včetně dojezdu technika, dodaného materiálu (mimo satelitní přijímač)měla být provedena včetně práce zdarma. Operátorka lže, když tvrdí, že, jde o vztah mezi námi a externí firmou TIS-EU s.r.o., která tuto práci mimo předraženého satelitu účtovala. Odpověď operátorky FreeSatu paní P. (celé jméno viz referenční údaje) i reakci na naši urgenci od jednatelky externí firmy paní K. (celé jméno viz ref. údaje) máme zdokumentovanou na internetu. Navíc doklad o převzetí peněz jsme dostali až po několika násobné urgenci. Věřím, že k tomuto dodatku přihlédnete a vůči lhaní operátorky FreeSat zaujmete příslušné stanovisko. Tvrzení, že když si sami zakoupíme satelitní přijímač nemáme na montáž včetně materiálu zdarma nárok je nepravdivé a nikde na stránkách FreeSatu není uvedeno. Ani nám při jednání před uzavřením smlouvy nic takového nebylo sděleno, i když jsme uvedli, že si sa praktiky praktiky.telitní přijímač chceme koupit. Jde podle nás o podivné
Produkt
montáž a naladění přijímače pro satelitní vysílání
Požadované řešení
Vyvést rovněž patřičné důsledky vůči uvedené operátorce."
Nyní žádáme společnost, aby zaslala své vyjádření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.