Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#35057Odvoz poškozeného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2019, před 5 lety

Luděk Mazák

Znění stížnosti

Koupil jsem si na Alze ledničku. Od samého počátku byla nefunkční. Vrátit zpět jsem ji mohl jedině v případě, že ji naložím a dovezu na pobočku. To jsem odmítl a Alza doporučila kontaktovat výrobce kvůli reklamaci. Technik od výrobce (Samsung) zjistil, že je oprava nemožná a bylo mi vystaveno RMA.
Alza avšak i teď požaduje zabalit zboží a připravit za první zamykatelné dveře. Obal si odvezla firma už při dodání. To si mám teď naložit lednici na záda a snést patro ? Na každou odpověď v komunikaci s Alzou čekám den. Měsíc uběhla lednici nemám, peníze zpět taky ne.


Produkt

Lednice Samsung


Požadované řešení

Požaduji odvoz zboží ze stejného místa kam mi bylo dodáno. Stejně jako zabezpečení obalového materiálu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 09:56, před 5 lety

Pro uplatnění reklamace vady na věci, se kterou se obtížně manipuluje, není nutné, aby spotřebitel zajistil přepravu věci do provozovny prodávajícího. Postačí, pokud se prodávající se spotřebitelem domluví na jiném způsobu, na základě kterého bude možné rozhodnout o oprávněnosti reklamace, např. na základě fotografií, videa natočeného spotřebitelem, prohlídky servisním technikem v místě bydliště spotřebitele apod.

V případě, že se spotřebitel se společností takto nedomluví, může si spotřebitel zajistit přepravu vadného zboží zpět k prodávajícímu na vlastní náklady a následně tyto náklady vymáhat po prodávajícím jako účelně vynaložené náklady spojené s reklamací.

Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 16:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.