Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35060Neoprávněné stržení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2019, před 5 lety

Alžběta Radová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes 25.8. 2019 jsem si zarezervovala svůj pobyt v hotelu Adam short stay v Londýně od dne 9.9. 2019 do 10.9. 2019. U rezervace bylo napsáno, že se částka bude platit až na místě, ale je potřeba zadat číslo karty pro ověření. V tuto chvíli se mi z účtu strhlo 49£ (částka, která se měla platit za ubytování až na místě) a u rezervace se objevilo, že je zaplacená. Rezervaci jsem okamžitě zrušila a požaduji vrácení peněz. Obávám se, že vrácení peněz bude trvat několik týdnů.


Produkt

Rezervace v hotelu Adam short stay


Požadované řešení

Za vhodné řešení bych považovala co nejrychlejší vrácení peněz, jelikož jsem to zjistila ihned a rušila jsem rezervaci asi 5 minut po zaplacení k vrácení peněz by mělo dojít spíše v řádech hodin a ne týdnů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 07:51, před 5 lety

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu/apartmánu. Rezervací přes Booking.com vstupuje spotřebitel do přímého (právně závazného) smluvního vztahu s poskytovatelem ubytování (hotel), u kterého si vytvoří rezervaci. Od okamžiku, kdy provede rezervaci, jedná rezervační portál výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace. Tudíž rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 16:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.