Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35061Nechutně vypadající jídlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2019, před 5 lety

Jan Engelhart

Znění stížnosti

Dneska jsem s kamarády navštívil prodejnu KFC Děčín. Objednali jsme si b-smart s cheseburgerem u zbrklé a nepříjemné paní, po 15 minutách nám konečně vydali jídlo, sedli jsme si ven pod pavučiny s několika pavouky a rozbalili jsme si b-smart, hranolky byli zvlhlé a cheseburger vypadal jakoby by ho vytáhli z popelnice a ohřály v mikrovlnce. Houska byla navlhlá a v ní byl jeden plátek roztrhané okurky, strips a kečup smíchaný s hořčicí a rozblemcaný okolo cheseburgeru. Opravdu nechutný pohled na to byl. Hned jsme to šli vrátit, paní prodavačka zavolala jinou, která se na nás velice nepříjemně podivala a popadla to, neomluvila se a za 10 minut přinesla nový, který konečně vypadali lépe. Po tomhle zážitku už asi nikdy do KFC nevkročim, protože to co máte nafocený v nabídce, by jste také měli prodávat tak ja to vypadat má a ne aby se člověku z vašeho jídla zvedl žaludek.


Produkt

Špatně připravené jídlo, neochotný personál, nepořádek


Požadované řešení

KFC by mělo začít dělat něco s úklidem a začít dělat jídla tak jak je mají nafocený na obrázku a také by se měli omluvit a dát třeba nějakou slevu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 09:25, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel má možnost podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 15:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.