Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dneska jsem s kamarády navštívil prodejnu KFC Děčín. Objednali jsme si b-smart s cheseburgerem u zbrklé a nepříjemné paní, po 15 minutách nám konečně vydali jídlo, sedli jsme si ven pod pavučiny s několika pavouky a rozbalili jsme si b-smart, hranolky byli zvlhlé a cheseburger vypadal jakoby by ho vytáhli z popelnice a ohřály v mikrovlnce. Houska byla navlhlá a v ní byl jeden plátek roztrhané okurky, strips a kečup smíchaný s hořčicí a rozblemcaný okolo cheseburgeru. Opravdu nechutný pohled na to byl. Hned jsme to šli vrátit, paní prodavačka zavolala jinou, která se na nás velice nepříjemně podivala a popadla to, neomluvila se a za 10 minut přinesla nový, který konečně vypadali lépe. Po tomhle zážitku už asi nikdy do KFC nevkročim, protože to co máte nafocený v nabídce, by jste také měli prodávat tak ja to vypadat má a ne aby se člověku z vašeho jídla zvedl žaludek.
Špatně připravené jídlo, neochotný personál, nepořádek
KFC by mělo začít dělat něco s úklidem a začít dělat jídla tak jak je mají nafocený na obrázku a také by se měli omluvit a dát třeba nějakou slevu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel má možnost podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.