Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V loňském roce 2013 jsem se zaregistrovala u mobilního virtuálního operátora +4U, kde v tabulce "přehled tarifů" bylo jasně dané, že mám dle Tarifu1 volání do jejich sítě a do sítě Tmobile zdarma, zdarma 100 minut volání a 200 SMS. V letošním roce přijímali nové klienty až od 15.3.2014, kdy jim nabízeli již nové tarify. Na mou telefonickou informaci mi bylo sděleno, že buď můžu přejít do nových tarifů a nebo si ponechat starý, což jsem učinila a zůstala u starého - Tarifu 1. Nyní mi přišlo vyúčtování za květen ve vysoké částce. Přítel se přihlásil k nim také, ale až letos, abychom měli na sebe volání zdarma. Podle mého tarifu jsem měla do sítě +4U volání zdarma a tím pádem mezi sebou. Jenže na můj dotaz mi bylo sděleno, že do sítě +4U nemám volání zdarma, jelikož to jsou nové tarify a já mám starý. Když jsem se podívala na svůj tarif, úplně z PC zmizela nabídka volání do +4U zdarma a zůstalo tam jen volání do Tmobilu. Což loňská tabulka s Tarifem 1 je jiná, když jsem se k nim přihlašovala než ta,která ve starém Tarifu 1 se mi nyní zobrazila na jejich nových stránkách. Přitom měnili jen nové tarify,o změně starých neinformovali, tudíž mi není jasné, když jsem měla volání do sítě +4U zdarma a nyní nemám do jejich sítě, když jsem starý Tarif 1 neměnila a zůstala u jejich nabídky, volání do sítě +4U zdarma, nyní to podle nich mám placené !
Děkuji za Vaši pomoc. HC
Mobilní virtuální operátor +4U,Unicorn Universe a.s.
Požaduji, aby byla uznána moje stížnost, ohledně jejich nedodržení závazku, kdy mi nabídli volání do +4U zdarma a od letošního května účtovalhovorné. Myslím si, že takto bylo postiženo i více klientů. V PC pod starým Tarifem 1 se nachází jiná tabulka, než když jsem se k nim přihlašovala. Informaci o změně tarifu jsem neobdržela a ani když jsem jim letos volala, mi o změně neřekli.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebitelce uplatnit písemnou reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do však 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do jednoho měsíce. Podání reklamace nemá vliv na splatnost faktury. Nevyhoví-li poskytovatel služby reklamaci, lze podat námitku proti vyřízení reklamace k Českému telekomunikačnímu úřadu, který o reklamaci rozhodne. Námitku lze podat nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Oba subjekty potvrdily, že reklamace byla uznána. Stížnost tedy z tohoto důvodu uzavíráme.