Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 16.1.2019 mi zaklepal pán na dveře a z centrálního výběrového řízení,že zastupuje mého dodavatele elektřiny,že jde jen o možnost mít levnější elektřinu,že se v důsledku nemusí k žádnému novému dodavateli přecházet a že to není závazná smlouva a já naivně podepsala..Potom jsem si vše lépe přečetla a zjistila o co vlastně jde a hned jsem napsala email ještě v ten den,že chci od smlouvy odstoupit v lhůtě 14 dní.Na email mi nebylo odpovězeno ,ale později jsem se dovolala na jejich linku,kde jsem to s paní vyřídila a od ní mi bylo sděleno,že tu smlouvu ruší a mažou mě z databáze,ale i po měsících čekání mi nikdy nebylo zasláno toto písemně.
Centrální výběrová řízení,přihláška
Chtěla bych po firmě písemně,že smlouva byla zrušena a moje údaje vymazány z jejich databáze a taky zrušená plná moc.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Jestliže spotřebitel zaslal odstoupení od smlouvy v dané lhůtě, doporučujeme mu, aby si uchoval veškerou dokumentaci, která tuto skutečnost prokazuje. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává, Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence (=dodavatelů).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Feberová,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Písemné potvrzení, které Vám po zrušení přihlášky nepřišlo, Vám zasíláme doporučeně na adresu. Věříme, že je nyní vše dořešeno k oboustranné spokojenosti.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, můžete se obrátit přímo na naši zákaznickou linku či na email podpora@cvras.cz
S pozdravem
Tým CVŘ
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,hned den (nebo dva) po stížnosti mi volali,že mi pošlou doporučený dopis na který jsem si chtěla počkat,než budu reagovat a dneska došel.V dopise akorát není zmíněno,že jsem přihlášku zrušila hned v den podání(před ověřovacím verifikačním hovorem jak píšou v mailu) tzn.v lhůtě 14dní a že byla sepsána mimo firemní prostory tzn. na chodbě mého bytu...ale jinak v dopise potvrzují ukončení přihlášky a jakýkoliv smluvní vztah je ukončen a odstoupení od plných mocí je akceptováno a bez jakýchkoliv sankcí ukončeno.Takže doufám,že tímhle to můžu uzavřít a tenhle dopis si ponechám,abych se v budoucnu mohla chránit,kdyby firma najednou po nějaké době změnila názor a chtěla mě dodatečně nějak neoprávněně pokutovat,nebo mi měnit dodavatele.Děkuji Dtestu za dobře vykonané služby.