Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35079Nevrácení platby za vrácený vadný výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2019, před 5 lety

Manfred Wolfgruber

Znění stížnosti

Na základě objednávky ze dne 08. 07. 2019, byl zaslán společností Balentes Group Czech s.r.o. výrobek (Mini bluetooth handsfree - Bílá, kód AX166), vzhledem k tomu, že se jednalo o nefunkční výrobek, byl prodejci tento výrobek vrácen v zákonné lhůtě do 14 dnů s žádostí o vrácení peněz. Ve vratce bylo uvedeno číslo účtu pro zaslání peněžních prostředků. Obdrželi jsme informaci o přijetí zásilky a řešení reklamace. Dále se téměř dva týdny nic nedělo. Po naší urgenci jsme byli vyzváni o zaslání čísla účtu, na který mají být peněžní prostředky vráceny, i přesto, že prodejce k dispozici číslo účtu měl. Od té doby stále slušnou formou urgujeme a prodejce "jen ověřuje u paní účetní, kdy bude platba uhrazena".
K tomu se pán podepisuje jen "Roman" bez uvedení příjmení. Nákup u této společnosti rozhodně nedoporučujeme. Zvažujeme další kroky, jelikož je zde evidentní účelové jednání.


Produkt

Mini bluetooth handsfree - Bílá, kód:AX166


Požadované řešení

Vrácení peněžních prostředků za nákup nefunkčního zboží ve výši 325,- Kč a dále nákladů spojených s dopravou zboží a dobírkou ve výši 119,- Kč. Celkem tedy 444,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 10:32, před 5 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.