Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Prestal fungovat nootebok odneseno do opravny na reklamaci cca 14.5.2014 a 30.05.2014 ze je opraven vyzvednut prijezd domu ta sama zavada. Navrat na pobocku jeste ten den ze zavada stale trva. Kdyz zavada nebyla opravena a po druhe v ten samy den zpet kdy jsem ho vyzvedl z opravny bezi nova reklamace nebo ta puvodni prvni. Cislo me reklamace SRE 14156731
jedna se o notebbok
Pokud se stale jedna o prvni reklamaci ci bezi nova pokud to vrstim ten samy den a zavadaneodstranena. Prvni reklamace 14.053014 pokud bezi ta prvni jiz mam narok na odstoupeni od smliuvy a nebo bezi druha nova.
|
Tweet |
Pokud není mezi stranami sporná skutečnost, že předmětná vada je vadou, na kterou se záruka vztahuje, měla by společnost reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě. Spotřebitel informoval prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co zjisil, že vada nebyla řádně odstraněna. Případný prostoj mezi dobou, kdy byl spotřebitel informován o vyřízení reklamace a vyzvednutím věci, by se do lhůty nepočítal. Je také žádoucí, aby tato skutečnost byla v reklamačním protokolu zaznamenána.
Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.