Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,jako zákaznice obchodu Penny Třemošnice se mi nelíbí neochota zaměstnanců,rozdílné ceny u některého zboží v obchodě a u poklady,zboží jednoho druhu je roztahané na 6 místech v obchodě ,viz ovocná piva Birell atd.Když,není zboží označené cenovkou,tak musím si jít zjistit na pokladnu,protože v obchodě není žádná čtečka čárových kódů.V pondělí upozorním,že chybí cena výrobku,v úterý také není,tak opět připomínám pracovnici obchodu a konečně se dočkám ve středu,což si myslím,že není přípustné,aby cenovka u zboží nebyla 3 dny ??? Za minulého vedení viz pan V.,paní B.,V. se toto nedělo a když jsem upozornila na nejasné údaje,vždy byla chyba co nejdříve odstraněna.Minulá pracovní parta byla ochotná,nebyly roztahané palety a krabice v obchodě atd.Chtěla bych chodit do obchodu jako dříve,aby základní věci byly v pořádku.Děkuji za odpověď.
Prosila bych odpověď,zda bude nějaká náprava.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.