Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35080Zaměstnanci firmy Penny Třemošnice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2019, před 5 lety

Jana Malá

Znění stížnosti

Dobrý den,jako zákaznice obchodu Penny Třemošnice se mi nelíbí neochota zaměstnanců,rozdílné ceny u některého zboží v obchodě a u poklady,zboží jednoho druhu je roztahané na 6 místech v obchodě ,viz ovocná piva Birell atd.Když,není zboží označené cenovkou,tak musím si jít zjistit na pokladnu,protože v obchodě není žádná čtečka čárových kódů.V pondělí upozorním,že chybí cena výrobku,v úterý také není,tak opět připomínám pracovnici obchodu a konečně se dočkám ve středu,což si myslím,že není přípustné,aby cenovka u zboží nebyla 3 dny ??? Za minulého vedení viz pan V.,paní B.,V. se toto nedělo a když jsem upozornila na nejasné údaje,vždy byla chyba co nejdříve odstraněna.Minulá pracovní parta byla ochotná,nebyly roztahané palety a krabice v obchodě atd.Chtěla bych chodit do obchodu jako dříve,aby základní věci byly v pořádku.Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Prosila bych odpověď,zda bude nějaká náprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 09:31, před 5 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 14:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.