Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem obrdžel dopis od agentury Intrum Financial Services GmbH, která zastupuje společnost Interdate SA, se sídlem 13 rue du Commerce, L - 1351, Luxembourg. Dopis je psaný anglicky a jsem v něm vyzýván k úhradě částky 164,77 Eur.
Naprosto netuším proč. Nikdy jsem se vědomě do této seznamky neregistroval. Občas hraji online hry a jediné, co vím, že během hraní těchro her stále naskakují reklamy na různé produkty, služby. Pokud jsou tyto reklamy ,,odkliknuty", do hry mi naskočí určitý počet bodů. Toto je jediný moment, kdy jsem zřejmě odklikl reklamu na cdate, a tím jsem se zřejmě zaregistroval.
Naprosto nesouhlasím s jakýmkoli naúčtováním jakéhokoli poplatku ,,za nic".žádám o stažení požadavku ze strany společnosti Intrum/Interdate SA.
Žádám o stažení požadavku ze strany společnosti Intrum/Interdate SA.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, dnes jsem odeslal popis své stížnosti panu Venclovi, na výše uvedený email. Přišla mi automatická odpověď, že byla zpráva předána jednomu z agentů a odpověď obrdžím do 5ti pracovních dnů.
S pozdravem, M.Koubek
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.