Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35087Nedodané zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2019, před 5 lety

Kamila Hořáková

Znění stížnosti

Dne 8. července jsem si objednala zboží v hodnotě Kč 730. Zboží do dnešního dne nedošlo, na emaily, telefonáty a poslané dopisy nikdo nereaguje. Přišlo pouze potvrzení o úspěšné transakci na účet firmy.


Produkt

040 - Propiska Kosti lidského těla 200 Kč, 153 - Samolepící poznámkový bloček- Náplast 80 Kč, 289 - Krevní přívěšek- miniatura krevní transfuze - Krevní skupina : "A" 105 Kč, 008 - EKG ponožky 205 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 09:16, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2019 12:57, před 5 lety

Dobrý den,

od paní Hořákové jsme dne 23. 8 2019 obdrželi v písemné formě oznámení o odstoupení od kupní smlouvy a žádosti o navrácení platby nejpozději do 31. 8 2019, tudíž objednávka č. 2031 byla stornována a platbu za zaplacené zboží budeme odesílat nejpozději do pátku, tzn ve stanoveném termínu paní spotřebitelky. S pozdravem Gryc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.9.2019 08:33, před 5 lety


Kamila Hořáková

Bohužel, paní majitelka mi slíbené peníze v mnou stanoveném termínu na účet neposlala.

Je mi líto, že jsou mezi námi lidé, kteří se obohacují na úkor ostatních.
I když to nebyla velká částka, podniknu veškeré kroky k jejímu navrácení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2019 09:22, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na podnikatelku, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2019 17:57, před 5 lety

Omlouváme se za účetní chybu, nicméně platba byla již správně převedena. Jistě není mým cílem obohacovat se na úkor našich zákazníků. S pozdravem Gryc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2019 06:09, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2019 09:05, před 5 lety


Kamila Hořáková

Peníze mi byly vráceny v požadované částce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2019 11:43, před 5 lety

Jak píše p. spotřebitelka, vše je již vyřešeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 07:48, před 5 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.