Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8. července jsem si objednala zboží v hodnotě Kč 730. Zboží do dnešního dne nedošlo, na emaily, telefonáty a poslané dopisy nikdo nereaguje. Přišlo pouze potvrzení o úspěšné transakci na účet firmy.
040 - Propiska Kosti lidského těla 200 Kč, 153 - Samolepící poznámkový bloček- Náplast 80 Kč, 289 - Krevní přívěšek- miniatura krevní transfuze - Krevní skupina : "A" 105 Kč, 008 - EKG ponožky 205 Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
od paní Hořákové jsme dne 23. 8 2019 obdrželi v písemné formě oznámení o odstoupení od kupní smlouvy a žádosti o navrácení platby nejpozději do 31. 8 2019, tudíž objednávka č. 2031 byla stornována a platbu za zaplacené zboží budeme odesílat nejpozději do pátku, tzn ve stanoveném termínu paní spotřebitelky. S pozdravem Gryc
Bohužel, paní majitelka mi slíbené peníze v mnou stanoveném termínu na účet neposlala.
Je mi líto, že jsou mezi námi lidé, kteří se obohacují na úkor ostatních.
I když to nebyla velká částka, podniknu veškeré kroky k jejímu navrácení.
Stížnost přeřazujeme na podnikatelku, která má možnost reagovat.
Omlouváme se za účetní chybu, nicméně platba byla již správně převedena. Jistě není mým cílem obohacovat se na úkor našich zákazníků. S pozdravem Gryc
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Peníze mi byly vráceny v požadované částce.
Jak píše p. spotřebitelka, vše je již vyřešeno.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody.