Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vážení, již druhý den nemám O2 TV signál, není možné se dovolat na žádnou vaši zákaznickou ani poruchovou linku. V tomto měsíci se tato situace již opakuje. Takto si služby zákazníkům nepředstavuji. Žádám o urychlenou nápravu. Jana Bartíková (linka 465626118)
Obnovení O2 TV signálu a zlepšení zákaznických služeb
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
omlouvám se, jestli Vám služba nefunguje tak, jak by měla a že se Vám nedaří spojit s oddělením technické podpory. To můžete kontaktovat na 800 020 202 - volba 4, na chatu www.techzona.cz/chat, případně můžete poruchu nahlásit na poruchy.o2.cz.
Provedl jsem základní diagnostiku služby a vše se jeví prozatím v pořádku. Bohužel neuvádíte, jak se potíž přesně projevuje, tudíž nemohu poradit detailněji. Modem však vidím bez restartu už od začátku měsíce, tudíž doporučím provést odpojení modemu i set-top boxu od elektrické sítě, zapojte modem, počkejte, až plně naběhne a poté zapojte set-top box. Zároveň ověřte, jestli máte set-top box propojený s modemem skrze port č. 2, neboť právě takto byste měli mít O2 TV na IPTV technologii zapojenou.
Budou-li potíže přetrvávat, napište nám detaily o tom, jak se potíž projevuje, historii této komunikace a kontaktní telefonní číslo do e-mailu info@o2guru.cz. Vzhledem k tomu, že dTestu může trvat delší dobu, než stížnost zveřejní a naše reakce zde také nemusí být okamžitá, nepovažuji tohle jako vhodné místo pro hlášení poruch. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.