Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.11.2012 jsme zakoupili v prodejně T-mobile Praha 7, Dukel.hrdinů 29 dotovaný telefon Samsung S5610 pro moji ženu.Reklamovali jsme ho poprvé 16/1/2013 pro nadměrně rychlé vybíjení.Pro stejnou vadu jsme reklamovali znovu 20/3/13 a 28/3/14. při třetí reklamaci jsme žádali výměnu, ale byla nám odepřena, protože předchozí opravy se týkaly každá jiné části telefonu a tedy se nejedná o stejnou vadu. 1/4 jsme poslali stížnost na ředitelství. Odpověď,zamítavá,má datum 8/4. Napsali jsme dopis o reklamaci a odnesli do prodejny, kde nám ho odmítli převzít. Opravený telefon nechali ležet na pultu, tak jsme si ho po chvíli váhání vzali, aniž bychom potvrdili převzetí. Stěžovali jsme si znovu na ředitelství a dostali stále stejnou, nyní prý konečnou odpověď.
Samsung S5610, výr.číslo 353630058188696
Výměna telefonu.
|
Tweet |
Charakteristikou stejné vady se zabývá usnesení Nejvyššího soudu ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012, které stanoví, že o stejné vadě lze hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci. Nezáleží na způsobu odstranění vady. Pokud tedy mobilní telefon vykazoval třetí stejnou vadu a zákazník zvolil v reklamačním protokolu výměnu, mělo být tímto způsobem postupováno.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.