Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3510Toto byste sami nejedli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2014, před 11 lety

Monika Reichlová

Znění stížnosti

Dobrý den,jiz min.3 týdny neni možné v pobočče Kutná Hora Ortenova koupit kvalitni banány.Jsou na pultu vzdy nahnilé,kropenaté a omlácené.To máme davát dítěti.Nevím jak je skladujete ale jako zákaznik očekávám kvalitu a ne toto.Velmi me Kaufland zklamal tim jak se zhoršila kvalita zeleniny.

Reichlová


Požadované řešení

Neprodávat nahnilé výrobky,větši kontrola


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 11:24, před 11 lety

Stížnosti týkající se potravin je vhodné přímo adresovat Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která může za zjištěné porušení zákona uložit prodávajícímu pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2014 15:04, před 11 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:16, před 10 lety

Využil-li spotřebitel řešení nabídnuté společností, žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:43, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.