Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
matka, starobní důchodkyně, využívá televizi od UPC.
Každé tři měsíce platila za televizi 461 Kč.
Přišla jí faktura na 748 Kč. Proto podala reklamaci.
V odpovědi na reklamaci UPC uznalo, že se k matce informace o navýšení nedostaly. Přesto odmítli nastavení původních služeb a vrácení rozdílu ceny.
Souhlas s navýšením matka, starobní důchodkyně, nedala.
Nejde ani o "tichý souhlas", viz odpověď dTestu k podobné stížnosti #1645. Jde totiž o službu televize, nikoliv internetu. Navíc UPC uznalo, že se k matce navýšení nedostalo.
S pozdravem
Jiří Hovorka
UPC Digital
Vrácení původních služeb a vrácení rozdílu poplatku za služby.
|
Tweet |
Poskytovatel služby elektronických komunikací může jednostranně změnit podmínky smlouvy. V případě, že dojde ke změně podstatných náležitostí nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat.
Spotřebitel správně uplatnil reklamaci, v takovém případě by měla společnost poskytnout přiměřenou lhůtu k možnosti ukončení smlouvy z důvodu této změny. Pokud se spotřebitel rozhodne dále využívat službu za nových podmínek, může požadovat náhradu škody, která mu vznikla v důsledku porušení zákonné povinnosti informovat.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V této záležitosti je možné podat podnět u Českého telekomunikačního úřadu z důvodu nesplnění informační povinnosti.