Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#3511Neoprávněné zdražení televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2014, před 11 lety

Jiří Hovorka

Znění stížnosti

Dobrý den,
matka, starobní důchodkyně, využívá televizi od UPC.
Každé tři měsíce platila za televizi 461 Kč.
Přišla jí faktura na 748 Kč. Proto podala reklamaci.
V odpovědi na reklamaci UPC uznalo, že se k matce informace o navýšení nedostaly. Přesto odmítli nastavení původních služeb a vrácení rozdílu ceny.
Souhlas s navýšením matka, starobní důchodkyně, nedala.
Nejde ani o "tichý souhlas", viz odpověď dTestu k podobné stížnosti #1645. Jde totiž o službu televize, nikoliv internetu. Navíc UPC uznalo, že se k matce navýšení nedostalo.
S pozdravem
Jiří Hovorka


Produkt

UPC Digital


Požadované řešení

Vrácení původních služeb a vrácení rozdílu poplatku za služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 10:08, před 11 lety

Poskytovatel služby elektronických komunikací může jednostranně změnit podmínky smlouvy. V případě, že dojde ke změně podstatných náležitostí nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat.
Spotřebitel správně uplatnil reklamaci, v takovém případě by měla společnost poskytnout přiměřenou lhůtu k možnosti ukončení smlouvy z důvodu této změny. Pokud se spotřebitel rozhodne dále využívat službu za nových podmínek, může požadovat náhradu škody, která mu vznikla v důsledku porušení zákonné povinnosti informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 15:17, před 10 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V této záležitosti je možné podat podnět u Českého telekomunikačního úřadu z důvodu nesplnění informační povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.