Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35116Pokrčování na jednání zaměstnance pobočky Nový Smíchov., Nepřevedení tarifů staré smlouvy do Magenty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2019, před 5 lety

Miloš Lipert

Znění stížnosti

Dobrý den,

děkuji za pomoc při řešení problému s nadnárodními společnostmi jako je např. T-Mobile.
Bohužel jsme museli opět navštívit pobočku T-Mobile, tentokrát na Pankráci, neboť mě byly účtovány SMS a to přesto, že v původní smlouvě, která se převáděla do Magenty byly SMS do všech sítí zdarma. Nervím,zda to bylo od prodejce ze OC Smíchov úmysl nebo nedbalost, ale prodejci při rozhovoru a popisu událostí potvrdili, že si klienti na pobočku OC Smíchov stěžují.
Chyba byla napravena

Ani jsem netušil, že s tím strávíme tolik času.

Ještě jednou děkuji a úspěšné dny přeje


Miloš Lipert


Požadované řešení

Omluva a kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 11:01, před 5 lety

Pokud byly účtovány částky, které být účtovány neměly, může spotřebitel uplatnit reklamaci vyúčtování a požadovat vystavení správného vyúčtování. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.