Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
děkuji za pomoc při řešení problému s nadnárodními společnostmi jako je např. T-Mobile.
Bohužel jsme museli opět navštívit pobočku T-Mobile, tentokrát na Pankráci, neboť mě byly účtovány SMS a to přesto, že v původní smlouvě, která se převáděla do Magenty byly SMS do všech sítí zdarma. Nervím,zda to bylo od prodejce ze OC Smíchov úmysl nebo nedbalost, ale prodejci při rozhovoru a popisu událostí potvrdili, že si klienti na pobočku OC Smíchov stěžují.
Chyba byla napravena
Ani jsem netušil, že s tím strávíme tolik času.
Ještě jednou děkuji a úspěšné dny přeje
Miloš Lipert
Omluva a kompenzace
|
Tweet |
Pokud byly účtovány částky, které být účtovány neměly, může spotřebitel uplatnit reklamaci vyúčtování a požadovat vystavení správného vyúčtování. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.