Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35118Operátorka opakovaně nutila abych si vzala simkartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 30 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2019, před 5 lety

Kateřina Holbergova

Znění stížnosti

Dobry den, před 10lety mě pořád volala operátorka a nabízela mi simkartu s levnějším voláním když jsi dobíjí měsíčně 300kč.Tvrdila mi že to není paušál jen sim karta s výhodným voláním. Nakonec jsem ji řekla ať mi to pošle. Převzala jsem od kurýrní služby bez nějakého podpisu smlouvy. Po více letech mi přišlo že jim dlužím něco přes 11.tisic a to mám u nich vedený paušál už hodně let a nikdy mi o dluhu neřekli.


Produkt

T-mobile combi 300hit,číslo smlouvy 26995417.


Požadované řešení

Nesouhlasím s výše uvedeným dluhem žádnou smlouvu jsem nepodepsala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 11:09, před 5 lety

Pokud po spotřebitelce společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje, tedy na základě jakého právního důvodu vznikl (na základě jaké uzavřené smlouvy). Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace (že se jedná o předplacenou kartu, nikoliv o tarif) což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, může se jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitelka namítnout.

Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.

V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor o existenci dluhu smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.