Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, před 10lety mě pořád volala operátorka a nabízela mi simkartu s levnějším voláním když jsi dobíjí měsíčně 300kč.Tvrdila mi že to není paušál jen sim karta s výhodným voláním. Nakonec jsem ji řekla ať mi to pošle. Převzala jsem od kurýrní služby bez nějakého podpisu smlouvy. Po více letech mi přišlo že jim dlužím něco přes 11.tisic a to mám u nich vedený paušál už hodně let a nikdy mi o dluhu neřekli.
T-mobile combi 300hit,číslo smlouvy 26995417.
Nesouhlasím s výše uvedeným dluhem žádnou smlouvu jsem nepodepsala.
|
Tweet |
Pokud po spotřebitelce společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje, tedy na základě jakého právního důvodu vznikl (na základě jaké uzavřené smlouvy). Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace (že se jedná o předplacenou kartu, nikoliv o tarif) což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, může se jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitelka namítnout.
Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.
V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor o existenci dluhu smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.