Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.08.2019 jsem si v obchodě Textil House v 17:40h.zakoupila kraťasy. Chtěla jsem si je vyzkoušet v kabince, ale paní prodavačka informovala všechny, že za 20 min.zavírá. Sice bych to stihla, kdyby před kabinkou nebyla taková fronta. Tak jsem si je zakoupila a následně doma zjistila, že mi nepasuje velikost (byly mi kraťasy malé). Tak jsem následující den je v tomto obchodě chtěla vyměnit za větší velikost nebo se dohodnout na výměně podobného zboží i s možným doplatekem.Paní prodavačka mi zavolala paní vedoucí a ta mi řekla, že mám smůlu, že na reklamaci nebere žádných zřetel a vyhazovala mne arogantním způsobem z obchodu, že ji s tím nemám otravovat. Bylo to opravdu bezohledné jednání s nevyřešenou situací.
Neochota vyměnit kraťasy za větší velikost, doložen paragon z prodejny.
Vyměnit kraťasy za vhodnou velikost na mne nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Při nákupu v kamenné prodejně, není prodávající povinen přijmout zboží zpět, rozmyslí-li si spotřebitel nákup z jakéhokoliv důvodu. Jinak je tomu při uzavírání spotřebitelských smluv prostřednictvím internetu, telefonu nebo mimo obchodní prostory prodejce. Zde by měl spotřebitel jako kupující obecně nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Při nákupu v kamenné prodejně nemá ze zákona nárok na odstoupení bez uvedení důvodů.
Nad rámec zákonných povinností je však prodejce povinen dodržovat svoje obchodní podmínky. Zavázal-li se ve svých obchodních podmínkách (obdobně také v kupní smlouvě nebo jiným způsobem), že poskytuje garanci vrácení zboží, je povinen tento závazek dodržet. Sám si však může stanovit podmínky, za kterých to učiní. Mezi tyto podmínky může spadat požadavek, aby kupující oblečení nenosil, neodstřihl visačku ani etiketu, doložil originální paragon atd.
Pokud však nebylo spotřebitelce prodejcem umožněno vyzkoušet si zboží na prodejně, pak by prodejce mohl zvážit vstřícný přístup při vrácení nepoškozeného zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.