Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nejsem spokojena s vašimi zslužbami na zákaznické prodejně v Letňanech. Protože jsem se stěhovala a převáděla jsem internet na jinou adresu musela jsem si založit internet na nové adrese a pak teprve zrušit ten starý.Nevím jestli je to standartní postup. Ale díky tomuto jsem 2měsíce platila 2 čísla. A při stěhování jsem jednu fakturu opomněla.Dostala jsem neoprávněně pokutu 1000kč díky tomuto postupu, kerou jsem musela zaplatit.Na pobočce mi řekli, že s tím nemohou nic dělat, stejně tak i na zákaznické lince. Navíc nemám slibovaný perfektní rychlý internet.Není tu rozsah kabelů.Předešlý rok jsem platila vše v čas a když se mi díky takovým nesmyslným postupům stane toto, tak už nikoho nezajímám, na 2roky jsem se upsala a to je důležité z toho jsou ty správné provize.
Jana Kokšová
Chápu že pozdní zaplacení faktury je závažná věc, ale měla by se řešit individuálně a v mém případě by požadovaná částka měla být vašimi zaměstnanci snížena aspoň na polovinu s ohledem na situaci, ve které jsem se ocitla díky těmto nepružným postupům.Kompenzace prominutím zaplacení jedné faktury by byla vyhovující.
Děkuji Jana Kokšová
|
Tweet |
Je-li smlouva uzavřena na dobu určitou ukončována z důvodu na straně spotřebitele, má poskytovatel služby právo na jednu pětinu součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, přičemž je nutné dodržet i výpovědní dobu. Co se týká jiných sankcí za porušení smlouvy, jako je například smluvní pokuta, platí, že zásadně nemohou být součástí všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.