Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stěžuji si na nabídku Balík do ruky, nechají si zaplatit a potom udělají vše pro to, aby si zákazník stejně musel dojít na poštu.
Nechala jsem si poslat balík (cca 24 kg) s využitím služby balík do ruky. ČP mi poslali zprávu, že budou doručovat 26.8., tak jsem si vzala dovolenou, nikdo nepřijel, neozval se. 27.8. jsem obdržela v 9:22 hod zprávu, že mi bude uvedený balík doručován. Vzhledem k tomu, že chodím do práce, tak trochu problém. Nicméně jsem si vyřídila a vyrazila domů. Dojíždím autobusem a vlakem, takže cesta domů mi trvala cca 2 hod. Po příjezdu jsem zjistila, že mám ve schránce Oznámení o příchodu zásilky - Nezastižen, 11:50, voláno. Ve skutečnosti mi NIKDO nevolal ani jinak nekontaktoval. Na poště mi nabídli nové dodání další den. To jsem odmítla - kvůli jedné zásilce si opravdu nebudu brát další den dovolené (celkem už tři!!!). Jsem se službami ČP velmi znechucena. A v budoucnu je již nebudu využívat. Pouze tahají ze zákazníků peníze a potom si z nich dělají srandu.
Zásilka DR0015625170T.
S pozdravem
Kubálková
DR0015624170T
Nenabízet službu, kterou nejste schopni zajistit, jen si vybíráte peníze od zákazníků!!!!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman