Společnost


DIGI Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35123Neopravnene predani vymahacske apolecnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2019, před 5 lety

Eva Stofilova

Znění stížnosti

Se spolecnosti DIGI CZ jsem ukoncila smlouvu, kterou jsem cca po 14 dnech znovu obnovila. Za 3 tydny po obnoveni mi prisla zprava, ze mam vratit zarizeni(setup box, kartu), jinak bude vec predana spolecnosti pro vymahani pohledavky s pokutou. Tyden na to mi prisel email a dopis s vyhruzkou pokuty a informaci, ze me navstivi soudbi vymahac. S touto spolecnosti jsem se spojila, ze se jedna o omyl, ale oni tuto informaci ani po mesici od Digi stale nemeli. Spolecnost digi se mi soce omluvila, ale do vymahacske spolecnosti informaci stale neodeslali a navic jim o me poskytli nepravem a bez meho souhlasi me osobni udaje. Zadam okamzitou napravu, potvrzeni, ze je vse v poradku, jelikoz neopravnene ze me udelali dluznika a poskytli treti osobe me osobni udaje.
Spolecbost digi se mi sice omluvila, ale informaci o tom, ze chybu nahlasili a ze se nemam obavat soudnich exekutoru jsem stale neobdrzela.


Požadované řešení

Zadam oficialni potvrzeni jak od spolecnosti digi, tak od vymahacske spolecnosti, ze je vse v poradku a ze se jiz nic takoveho nebude opakovat, ze byly me osobni udaje u nich vymazany a navrh na nejake "odskodneni", ze jsem byla nepravem oznacena jako dluznik.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 11:24, před 5 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musela by prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost informovala o neexistenci pohledávky a žádala odstranění osobních údajů z databáze společnosti, neboť vzhledem k neexistenci dluhu nemá ke zpracování osobních údajů právní důvod. Spotřebitelka tak má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že společnost osobní údaje neodstranila, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 21:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.