Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#35136Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2019, před 5 lety

Michaela Plátková

Znění stížnosti

V září 2018 si syn koupil přes Eshop A3sport boty.Vzhledem k tomu že to jsou boty plátěné je měl párkrát na noze,pak byly uloženy a vytaženy až na jaře.Po pár dní nošení jsme zjistili,že se u bot rozlepují podrážky.Boty byly dány na reklamaci,která byla uznána a boty opraveny.Ovšem po pár dní nošení se podrážky začaly odlepovat znova,jen na jiném místě.Tentokrát nám reklamce uznána nebyla a jako důvod bylo uvedeno PROMÁČENÍ.Boty byly čištěny za sucha a nošeny pouze při suchém počasí.Na mé ohrazení na prodejně,proč nám byla první reklamace uznána a druhá,ta samé,ne mi bylo řečeno,že tohle je věc reklamačního oddělení a že oni s tím dělat nemohou.Nesouhlasím s postojem a rozhodnutím ani prodejny a ani reklamačního oddělení.Zvažujeme jiné kroky,protože vím,že my jsme chybu neudělali. Jsem zklamaná z jednání prodejny a postoje k dané věci.


Produkt

Pánská obuv Converse


Požadované řešení

Ráda bych,aby se náš problém vyřešil vrácením peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 14:08, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.