Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si dárek s tím, že došlo úplně něco jiného, omluvili se s tím ať balíček vrátím, že PROPLATÍ poštovné a pošlou nový balíček. Nový balíček došel a opět zase něco jiného než bylo objednáno, ale poštovné už firma neproplatila, na reklamacích se jen vymlouvají,že to napraví a týdny letí a peníze nikde.
Druhý špatně zaslaný balík jsme si už nechali, je to dárek a nebyl čas opět vracet,platit nové poštvné, které se jim nechce proplácet a doufat, že do třetice pošlou správnou objednávku.
Proplacení poštovného, podací lístek už na firmě mají zaslaný.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci
Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.