Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den zde jsem si v obchodní síti kaufland v prodejně která se nachází v karviné tak jsem si udělal nákup....nakoupil jsem si od ryze přes mouku atd atd klasicky rodinný nákup....dojel jsem domů nákup jsem vybalil a minulý týden jsem musel vyhodit celé balení hladké mouky jelikož jsem tam našel brouky a dneska jsem chtěl dělat rýži a našel jsem tam malé žížaly.....jelikož se to stalo s moukou tak to jsem prehlidl a mávl rukou ale dneska i žížaly což si myslím že není normální..rýži mám i nafocenou se zizalama a dokonce i obal že se jedná o vaší rýži....děkuji za vstřícné vyřízení
Hladka mouka a rýže
Požadované řešení nechám na vás jak se k tomu postavíte.....snad najdete nejake dobre reseni dekuji kunak karel
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Tak co teď jak to vyřešíme.....Já si myslím že to není normální aby v mouce byly zizaly a podobně duky
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech.
Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.