Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ráda bych se s Vami podělila a mou špatnou zkušenost s ČD. Každé ráno ve vlaku přestupuji ze směru Uherske Hradiště v Židenicích na vlak směr Brno hl.n. Vlak má navazovat z Židenich, ale skoro nikdy nepočká a ujede nám všem před obličejem, ikdyž slečna revizorka vidí, jak všichni vlak dobíháme. S takovou abych do práce na 9 vyjížděla už v 5, ne? Platím za tyhle služby, ale už mě to opravdu přestává bavit.
Brno- Židenice
Když už musíme jezdit a přestupovat v Židenicích, bylo by fajn aby vlaky navazovaly.
|
Tweet |
Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.