Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, 2.1.2019 jsem vám vrátila doporučeně zboží které jsem nechtěla, ale dosud nepřišlo vyjádření ani peníze i přes to že jste si zboží převzaly. děkuji Šindelářová Petra, zboží jsem vrátila i s fakturou. děkuji za rychlou reakci.
čistič pórů na obličej 2ks
vrácení peněz 900Kč
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, požiadavku sme našli. Zákazníčku sme vyzvali na doplnenie údajov (konkrétne čísla účtu). Do dnešného dňa sa tak nestalo. Prosíme o doplnenie údaju na náš mail info@vigoshop.cz.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, dnes jsem bez jakéhokoli vyjádření zjistila že na účtu mám jen 758 Kč od HS PLUS, trgovina in
Děkuji velice a jsem s pozdravem Petra Šindelářová
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody.