Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35152Zcela neadekvátní jednání řidičů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2019, před 5 lety

Lena Voce

Znění stížnosti

V letošním roce jste pro mě největším cestovním zklamáním a ráda bych vám vyjádřila své rozhořčení a obrovskou nespokojenost. Autobusy a vlaky jezdím celý život a nikdy jsem si nestěžovala, ale za poslední dobu je situace hrozná. Jen za léto jsem se setkala s několika agresivními a vulgárními řidiči, jeden mě nechtěl vzít protože jsem jízdné 20kč platila padesátikorunou, další řidič vyhodil z autobusu chlapce, který si v 35°C stupních dovolil se za jízdy napít (z láhve která měla víčko!), další řidič úplně vynechal jednu zastávku a pak ke všemu jel špatným směrem, ale to jsou jen drobné stížnosti.. Jedna z nejhorších byla moje dnešní jízda do Turnova, kdy jsem opět kvůli řidiči a jeho rozhodnutí nabrat za každou cenu všechny lidi, i když se nemají kam vejít, nestihla navazující spoj a musela jsem 3 hodiny čekat na další. V autobusech je přeci také omezený počet míst a je jasně dané kolik cestujících může maximálně jet! Je mi proto záhadou proč řidič č. 10164 na lince 66719/1265985 toto pravidlo nedodržel a nabral několik lidí se zavazadly, 3 kočárky a velkou skupinu dětí do už tak plného autobusu.. Téměř na mě seděli další lidé! Již několikrát jsem zažila, že mi řidič řekl ,,máme plno" a musela jsem čekat na další spoj. Kdyby to pan řidič řekl dnes tomu zájezdu, který se rozhodl svézt tak jsem nemusela tohle psát a nemusela bych čekat několik hodin na jiný spoj.


Produkt

Linka 66719/1265985


Požadované řešení

Prosím připomeňte svým řidičům že musí dodržovat maximální počet cestujících. Jsou přeci zodpovědní za přepravu lidí a ne věcí. Nemůžeme být namáčknutí jako sardinky. A také a to je hlavní musí dodržovat časy příjezdů a odjezdů. Zpoždění si můžou dovolit jen pokud je nepředvídatelná situace na silnici.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 10:20, před 5 lety

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Cestující může na toto porušení povinností řidiče upozornit dopravce, který vnitřní kontrolou ověří, zda-li se zaměstnanec dopustil porušení pracovní kázně a poté bude moci řešit situaci v rámci pracovněprávních předpisů.

Stížnosti je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 16:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.