Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V letošním roce jste pro mě největším cestovním zklamáním a ráda bych vám vyjádřila své rozhořčení a obrovskou nespokojenost. Autobusy a vlaky jezdím celý život a nikdy jsem si nestěžovala, ale za poslední dobu je situace hrozná. Jen za léto jsem se setkala s několika agresivními a vulgárními řidiči, jeden mě nechtěl vzít protože jsem jízdné 20kč platila padesátikorunou, další řidič vyhodil z autobusu chlapce, který si v 35°C stupních dovolil se za jízdy napít (z láhve která měla víčko!), další řidič úplně vynechal jednu zastávku a pak ke všemu jel špatným směrem, ale to jsou jen drobné stížnosti.. Jedna z nejhorších byla moje dnešní jízda do Turnova, kdy jsem opět kvůli řidiči a jeho rozhodnutí nabrat za každou cenu všechny lidi, i když se nemají kam vejít, nestihla navazující spoj a musela jsem 3 hodiny čekat na další. V autobusech je přeci také omezený počet míst a je jasně dané kolik cestujících může maximálně jet! Je mi proto záhadou proč řidič č. 10164 na lince 66719/1265985 toto pravidlo nedodržel a nabral několik lidí se zavazadly, 3 kočárky a velkou skupinu dětí do už tak plného autobusu.. Téměř na mě seděli další lidé! Již několikrát jsem zažila, že mi řidič řekl ,,máme plno" a musela jsem čekat na další spoj. Kdyby to pan řidič řekl dnes tomu zájezdu, který se rozhodl svézt tak jsem nemusela tohle psát a nemusela bych čekat několik hodin na jiný spoj.
Linka 66719/1265985
Prosím připomeňte svým řidičům že musí dodržovat maximální počet cestujících. Jsou přeci zodpovědní za přepravu lidí a ne věcí. Nemůžeme být namáčknutí jako sardinky. A také a to je hlavní musí dodržovat časy příjezdů a odjezdů. Zpoždění si můžou dovolit jen pokud je nepředvídatelná situace na silnici.
|
Tweet |
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Cestující může na toto porušení povinností řidiče upozornit dopravce, který vnitřní kontrolou ověří, zda-li se zaměstnanec dopustil porušení pracovní kázně a poté bude moci řešit situaci v rámci pracovněprávních předpisů.
Stížnosti je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.