Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 9. 7. 2019 mi byla doručena faktura vyúčtování plynu za období 5/2018-5/2019. V tomhle období mi vznikl přeplatek ve výši 11.499,- Kč. Na faktuře byla uvedená splatnost do 23. 7. 2019.
Když mi ani týden po splatnosti nedošel uvedený přeplatek, rozhodla jsem se SE kontaktovat telefonicky, nicméně telefonáty nikdo nezvedá, i když volám třikrát za den a čekám i 5 minut. Kontaktovala jsem SE tedy prostřednictvím emailu, na ten mi bylo odpovězeno 29.7.2019, že nemáte moje číslo účtu – na to jsem odpověděla, že si přeji přeplatek zaslat složenkou. Stále se nic nedělo. Dne 8.8.2019 a 14.8. 2019 jsem Vás opět kontaktovala prostřednictvím emailu, bylo mi odpovězeno, že složenka s přeplatkem byla z jejich strany předána na Českou poštu dne 29.7.2019. A pokud mi Česká pošta ještě složenku nedoručila, doporučuji obrátit se přímo na Českou poštu. To jsem ihned udělala – na poště mi bylo řečeno, že reklamaci na ČP by měl řešit odesílatel a pokud to chci řešit já, musím mít podací data. Na to jsem Vás ihned dne 14.8.2019 kontaktovala emailem, zda mi je poskytnete. Doteď mi nepřišla žádná odpověď ani moje peníze.
Nyní jsem zaslala reklamaci. Pokud nebude reklamace vyřízena do 15 dnů budu SE žalovat.
dodávka plynu
Vyplacení přeplatku v plné výši do 15 dnů.
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den paní Malá,
děkujeme Vám za informaci o nedodržení splatnosti. Situaci jsem postoupila příslušnému pracovníkovi, k prověření. Situace je taková, že Váš přeplatek byl zaslán přes složenku prostřednictvím české pošty. Pokud stále nebyl doručen bylo by dobré se informovat na České poště, proč Vám ještě nebyla složenka doručena.
Dobrý den,
byla jsem informována Českou poštou, že reklamaci s Českou poštou by měl řešit odesílatel, tedy Vaše společnost. Pokud bych to chtěla já, je nutné aby mi od Vás přišli podací data složenky, bez nich nemůžu nic dělat.
Spotřebitelce děkujeme za informace a stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím tedy obraťte se na email info@stabileenergy.cz
Dobrý den,
na Váš email, jsem se vyjadřovala již několikrát a nebylo mi odpovězeno, tak nechápu proč tohle píšete. Navíc jste zadali chybný email... S řešením případu jsem se již obrátila na Energetický regulační úřad, který zahájil správní řízení.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.