Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,koupil jsem si lednici do auta,po 11 měsících mi shořela nabíječka.Jelikož jezdím po cestách ,musel jsem koupit novou.
Uplatnuji reklamaci,kde mi bylo zděleno mají nárok na 30 dní.Ano plně souhlasím. V reklamačním listu je uvedeno odstoupení od kupní smlouvy-vrácení peněz.A tady začíná problém ,ústně nám paní sdělila ,že i když reklamace bude uznána,nevrátí nám peníze.Musím si koupit jiné zboží v této ceně.
BOX chladící POWERBOX PLUS 36 l cena 2490.-
Požaduji vrácení peněz,bez dalšího nákupu
|
Tweet |
Pokud prodávající odpovědnost za vadu uzná, je povinen ji vyřídit jedním ze zákonných způsobů popsaných v § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tedy opravou, výměnou za nové identické zboží či vrácením celé kupní ceny zboží, tj. odstoupením od kupní smlouvy.
Žádný jiný způsob vyřízení reklamace prodávající nemůže jednostranně "vnutit" spotřebiteli. Výměna vadné věci za zcela jiný typ zboží dle výběru zákazníka není žádným ze zákonných postupů. Prodejce se s kupujícím může na tomto dohodnout, avšak kupující to nemusí přijmout.
Prodejce je povinen řádně informovat spotřebitele o právech z vadného plnění dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele a dodržovat zákaz používání nekalých obchodních praktik. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Hezký den,
abychom zjistili bližší informace, o jakou prodejnu se jednalo?
S pozdravem
Za UNI HOBBY, a.s.
Dobrý den
jedná se o UNI HOBBY Staré Město u u Uherského Hradiště
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na doplnění stížnosti reagovat.
Hezký den,
běží zákonná lhůta 30 dní pro vyřízení reklamace a stanovisko ještě není.
Pokud se opravdu naše zaměstnankyně vyjádřila takto, tak jsou to opravdu mylné informace.
Zaměstnankyně bude proškolena.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Po vyřízení reklamace Vás budeme informovat dále.
S pozdravem
Za UNI HOBBY, a.s.
Dobrý den ,velmi Vám děkuji za zprávu a budu čekat na reklamaci a zároveň na Vaši informaci.Přeji hezký den Pomykalova
Hezký den,
prosíme o uzavření, děkujeme.
S pozdravem
Za UNI HOBBY, a.s.
Stížnost na základě výše uvedeného uzavíráme. Spotřebitelka se na nás může obrátit případně znovu, jakmile bude znát výsledek reklamace.