Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, na vašich stránkách jsem nenašel kontaktní emailovou adresu.
Proto prosím touto cestou o zrušení mého VIP členství a následně zrušení celého profilu na stránkách flirtkontakt.cz, kde jsem registrován e-mailovou adresou: (viz referenční údaje) a uživatelským jménem: (viz referenční údaje)
Děkuji.
VIP
Zrušení celého účtu a předplatného
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Kontaktní emailovou adresu máme zřetelně uvedenou v oobchodních podmínkách v článku: 13.
Konkrétní postup potřebný k odstoupení od smlouvy jsme uživateli poslali v rámci jeho dotazu na podpoře naší stránky. Odstoupení od smlouvy jsme od uživatele neobdrželi a to ani na naší adrese uvedené v článku 2 ani na našem emailu uvedeném v článku 13.
Předplatné jsme na základě této žádosti ukončily a profil vymazali. Stížnost bereme za neoprávněnou.
Děkujeme.
Flirtkontakt.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.