Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Už po několikáté jsem s babičkou rušila předražené léky,protože ja osobně po telefonu je zrušit nemohla.Babička paní na telefonu ani pořádně neslyšela,ale paní odmítala mluvit se mnou,že bude mluvit jen s babičkou,která to musí zrušit sama. Neskutečný kolotoč a neskutečný problém zrušit zasílání léku. Pokaždé z této firmy někdo babičce zavolá,a protože babička špatně slyší a už je hodně stará,tak si nechá takto vnutit nějaké další léky.
Léky OmegaMarine
Přestat zneužívat staré,neslyšící lidi
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.Jinými slovy, spotřebitelka zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinna jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Pokud by však stěžovatelka jednala vlastním jménem za svou babičku, potom je třeba doložit společnosti plnou moc.
Vážená paní Lászlóová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Abychom mohli vyhovět Vašemu požadavku, potřebovali bychom zaslat doplňující údaje Vaší babičky, jako je jméno, zákaznické číslo (variabilní symbol na složence) nebo úplná adresa. Bez těchto údajů bohužel není možné identifikovat zákaznickou kartu Vaší babičky a provést v ní požadované změny. Tyto doplňující údaje spolu s Vaším požadavkem je také možno zaslat na emailovou adresu info@naturamed.cz.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.