Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Jednání z řidičem děs, jel na úplně jiné místo než měl a když jsem se zeptala kdy mi bude zásilka doručena, bylo mi sděleno že zítra i přesto že jsem jsem apelovala na to že ji dnes potřebuji. Během 5 ti hodin mi nikdo nedal vědět a když jsem si zajišťovala sama kde je má zásilka, nikdo už mi telefon nezvedal.
Po zavolání na linku PPL, kde jsem se sama chtěla informovat mi bylo řečeno že chyba nebyla na jejich straně, ale na odesílatelovi. I přesto že mi odesilatel dva dny zpět potvrdil mou objednavku na danou adresu.. Je jednoduché si splést adresu podobného jména a učinit tak omyl, ale pak je slušností se k problému postavit čelem a neházet vinu na ostatní.Jednání otřesné i s řidičem a pak i s operátorem
Omluva
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.