Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35171Dluh za lži operátorky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2019, před 5 lety

Kateřina Holbergova

Znění stížnosti

Dobrý den nedávno jsem psal stížnost na T-Mobile ale byla uzavřena, z důvodu že to nechci svami řešit. Chtěl jsem se zeptat vnutili mi sim kartu s tím že to není paušál ale po několika letech přišel dluh 11 tisíc ale si karta byla dobíjecí ale měli tam své podmínky o kterých jsem nevěděla a nic nepodepsala. Platu promlčecí lhůta pro tenhle případ? Když jse neozvali přes 10let děkuji
Promlčení definuje občanský zákoník jako období, po které lze u soudu uplatňovat nárok a docílit jeho vykonatelnosti. Pro většinu pohledávek platí podle občanského zákoníku tříletá promlčecí lhůta.

Věřitel může dlužníka žalovat u soudu i po uplynutí promlčecí lhůty, pokud však dlužník vznese námitku o promlčení dluhu, soud mu musí vyhovět.

Důležité je, že dlužník musí promlčení namítnout, jinak soud i po uplynutí promlčecí lhůty může žalobě věřitele vyhovět.

Může nastat i situace, kdy dlužník závazek sám vyrovná bez soudního řízení až po uplynutí promlčecí lhůty. Pak už zpětně nemůže argumentovat s promlčecí lhůtou a nemá nárok na vrácení zaplacených peněz. Více na: https://www.euro.cz/byznys/promlceni-dluhu-promlceci-lhuta-pohledavka-exekuce-1446210#utm_medium=selfpromo&utm_source=euro&utm_campaign=copylink


Požadované řešení

Anulovani dluhu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 11:19, před 5 lety

Pokud povinnost zaplatit dlužnou částku vznikla spotřebitelce před více než třemi lety a společnost začala svou pohledávku vymáhat až nyní (spotřebitelku nikdy před tím nekontaktovala a neinformovala ji u dlužné částce), může spotřebitelka namítat promlčení dluhu.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.