Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#35174Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2019, před 5 lety

Vladimír Krám

Znění stížnosti

Dne 3.8. 2019 jsem si v AAA AUTO Praha, na pobočce v Praze Čimicích zakoupil vůz Citroen C8 168 000 km. Po ujetí cca 150 km. Začal občas vysazovat (vadnout) výkon motoru. Ihned jsem o tom informoval prodejce a ptal se jak mám postupovat. Bylo mi zděleno, že si mám dojet do servisu na diagnostiku, předběžné nacenění opravy.
Na diagnostiku jsem zajel do autoservisu Garant a ještě do Citroen Domanský cena diagnostik 3000.-
Zjištěné závady:
P1694 -Řízené nastartování a vypnutí motoru. Otáčky startéru/motoru, koherence
-přerušovaný
P2199 - Teplota vzduchu za výměníkem, signál. Koherence s teplotou nasávaného vzduchu
- přerušovaný
V servisech označili opravy za špatně nacenitelné (5-50tis)
V AAA jsem požadoval opravu závady. Reklamace byla zamítnuta i přes to, že v ceně vozu byla pojistka na technický stav ve výši 13000 kč.
Tuto závadu jsem nemohl odhalit při běžné i důkladné kontrole a nebyl jsem na ni upozorněn, předpokládám, že AAA diagnostiku vlastní a o chybě tedy mohli vědět.
Do vyřízení reklamace jsem s autem nechtěl nic dělat. Teď zvažuji opravu na vlastní náklady a částku požadovat.


Produkt

Citroen C8 2,0HDI rv. 2007 168 000km


Požadované řešení

Rád bych co nejdříve začal s opravou na vlastní náklady a Finanční narovnání.
a, uhrazení opravy
b, finanční kompenzaci předpokládané náročnější opravy 50% cca 25 000kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2019 07:02, před 5 lety

K vyřízení reklamace je nutné, aby spotřebitel umožnil prodávajícímu posouzení vady. V daném případě je tedy nutné, aby spotřebitel v případě, kdy na vozidle reklamuje vadu, poskytnul součinnost takového charakteru, že přistaví vozidlo a umožní prodávajícímu důkladně vozidlo prohlédnout, vadu zhodnotit a určit nejlepší možný postup řešení, pokud se na vozidle skutečně vykytuje vada.

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2019 12:21, před 5 lety

Vážený pane Kráme,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Společnost i nadále trvá na zamítnutí reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2019 06:38, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.10.2019 10:55, před 5 lety


Vladimír Krám

AAA komunikovalo z prvu telefonicky. Žádalo další "bližší" diagnostiku. Požádal jsem, aby mě poslali emailem bližší specifikaci požadované diagnostiky. Na to mi vzdělali, že přes e-mail nic řešit nebudu a že mám komunikovat prostřednictvím doporučené pošty (cos v dnešní době vnímám jako zbytečně zdlouhavé). Na žádost, aby tedy vůz převzali a opravili (což sem žádal v reklamačním protokolu, jelikož to tam nabízí) mi bylo odpovězeno, že nejsou servis.
Celou věc jsem opustil.
Jelikož jsem potřeboval jezdit byl mi přes známé doporučen malý rodinný servis.
Závada nakonec se ukázala celkem lehká oprava cca 10 tis.
Po čase mi přišel dopis od AAA kde potvrdili zamítnutí reklamace a nabídli usmiřovací částku 2000,- Kč (asi jako držhubné) jelikož ta částka nedosahovala ani výše ceny diagnostik a navíc bych je musel řešit asi do tří dnů, neměl jsem na to ani čas, ani nervy.
Celé jsem to vzal jako lekci o marnosti.
Jediné co vím je, že AAA už příště do obchodu nepůjdu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2019 14:46, před 5 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 14:07, před 5 lety

Na základě výše uvedených vyjádření jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.