Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Posílám text zprávy ze dne 11.8.2019, který shrnuje celý problém:
dne 20.5.2019 jsem uhradila svoji objednávku a dosud jsem od vás nedostala přes opakované urgence z vašeho Webu žádnou odpověď.
Respektuji, že jste měli do 30.7. dovolenou, ale již máme 10.8. a ani reakci od vás, ani objednané zboží jsem nedostala.
Překvapuje mě to o to více, že se deklarujete jako rodinná firma, u které bych solidní přístup předpokládala.
Kód Zboží Cena/kus Množství Cena 414 Ledové zubní protézy/146 Kč/ 1 /146 Kč; 367 Tričko Zuby - Velikost : S/ 350 Kč/ 1/ 350 Kč ; 367 Tričko Zuby - Velikost : M/ 350 Kč/ 1 /350 Kč Celkem za zboží: 846 Kč Poštovné: 150 Kč Cena celkem: 996 Kč
Vrácení uhrazené částky na účet zákazníka.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
omlouváme se za zdržení, ale doba dodání se protáhla neúměrně dlouho, díky nedodání triček z tiskárny a hledání nového dodavatele. Nicméně paní Pokorné již byla objednávka doručena. Ještě jednou se moc omlouváme za komplikace. Gryc
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.