Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Mamka si koupila v Albertu v Třinci žehličku Bosh TLB 3N FD 9206
Podle mé mamky nedostatečně hřeje. Zdá se mi že by měla žehlit když je to žehlička. Možná se jedná náhodu a ostatní hřejí dostatečně, ale odmítli vzít reklamaci.
Žehlička Bosh TLB 400 3N FD 9206
Přijmout reklamaci.
|
Tweet |
Předmětem reklamace je, zda se jedná o vadu či nikoli. Prodávající je povinen reklamaci přijmout v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Dále je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.