Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
Již toho mám plné zuby . A vážně mě nebaví řešit velice často tyto situace ! Jsem těhotná a za chvíli čekám potomka. Kdyby se to stalo jednou tak to člověk neřeší . Ale již to je po několikáté a je to stupidita a neochota Vašich doručovatelů nebo by mě vážně zajímalo kde je chyba lávky !!??
Čekala jsem balíček o kterým jsem věděla , ze mi bude posílány . Bylo mi řečeno ze bude odeslány v pondělí 26.8. Číslo balíčku jsme neznala abych si jej mohla sledovat . Takže jsem čekala na pošťačku aby mi baliček bud doručila nebo mi dala výzvu k vyzvednutí !
Do dnešního dne 29.8 se tak nestalo tak jsem volala na poštu jestli tam baliček nějaký mám a samozřejmě tam byl . Byl tam už od pondělí 26.8 !!!!! A do dnešního dne mi nepřišla žádná výzva, že bych baliček měla na poště .... kdybych se neinformovala a o balíčku nevěděla tak absolutně nevím ze na poště něco mám a za par dni by jste ho poslali zpátky a já už bych baliček nikdy neviděla ? To jako vážně ? Byla to výhra a kdo mi zaručí ze mi ji pošlou zpět díky vašim neschopným lidem nebo neschopné poště ... kteří neumí doručovat ? Tak si je tam vymněte za schopné lidi kteří budou doručovat poctivě nebo se tam postavte třeba na hlavu ale říkám vám ještě se to bude opakovat ze mi nebudete doručovat balíčky nebo výzvy do schránky tak to budu řešit někde jinde a přes vyšší vedení protože tohle není normální aby se to opakovalo porad dokola .... chci vědět který pošťák to byl a jakým způsobem bude pokáraný . Já chápu ze Pani na přepážce za to nemůže ale já taky ne ! Pošta snad slouží k tomu aby dělala tyto věci takže za to muže ten dotyčný kdo to doručuje ! A pošlete mi nějaké e-mail nebo telefonní kontakt na nějaké vyšší vedení kde se mužů obrátit pro další případ opakování takovéto podobně situace . Jinak jde o baliček s DR0345392645X kde již určitě vidíte i příjemce a adresu kde se tato situace doufám již do budoucna nebude opakovat ! Objednavám si balíčky dost často takže si na takové věci dávám pozor a díky zkušeností s vaši poštou vážně doufám ze se polepšite a tohle se již nebude opakovat !
DOSTATEČNÁ !
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman