Společnost


AUTO DISKONT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

37%
63%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#35183Nedodání technických průkazů a plné moci k přepisu auta

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2019, před 5 lety

Lenka Fiedlerová

Znění stížnosti

Dne 17.8. jsem na pražské pobočce zakoupila za hotové auto Škoda FABIA SPZ 2A55689. Do dnešního dne, tj. 30.8. jsem ani po několika urgencích na jejich lince doklady neobdržela. Ve smlouvě se zavazují zaslat obratem a já se zavázala do 10dní k převodu vozidla = za nesplnění této povinnosti budu dle smlouvy sankcionována... Na infolince jsem byla několikrát ubezpečena, že tomu tak nebude a dle jejich informací mohu s vozem jezdit i pouze na kupní smlouvu... To je sice hezké, ale obávám se, že pokutu za daný přestupek mi skutečně neproplatí a HLAVNĚ potřebuji s vozem udělat evidenční kontrolu a do 12.9. také novou STK. Ani jedno z toho bez dokladů opravdu nelze, včetně zahájení oprav na voze... Vůz jsem pořídila z potřeby vozit děti a sebe do zaměstnání. Momentálně již 14dní stojí před domem naprosto k ničemu. Na infolince mne neustále oznamují,že věc předávají na nějaké jejich oddělení a že se mi zpět ozvou. Do dnešního dne se tak nestalo.


Produkt

Škoda Fabia SPZ 2A5 5689


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy za její porušení prodávajícím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2019 10:43, před 5 lety

Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.

Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2019 12:39, před 5 lety

Vážená paní Fiedlerová,
Vaši stížnost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Mám informaci, že věc by měla být již vyřešena. Předpokládám, že kolegové z pobočky Vaši záležitost dořešili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, Auto Diskont

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2019 06:34, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.10.2019 07:48, před 5 lety


Lenka Fiedlerová

Vůz byl (po cca měsíci) navrácen prodávajícímu. Tímto bych chtěla poděkovat panu Poláčkovi z reklamačního oddělení za jeho přístup a jednání. Bohužel se firmě nepovedlo dotáhnout do konce slibovanou výpověď povinného ručení a zbytečně jsem ho platila dál... S tímto vozem je aktuálně věc konečně vyřešena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2019 16:09, před 5 lety

Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši zprávu a těší mě, že věc dopadla k Vaší spokojenosti. Děkuji, že jste využila tohoto fóra k řešení své stížnosti. Stížnost je tedy uzavřena ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem Jitka Míková, Auto Diskont

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 13:51, před 5 lety

Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.