Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.8. jsem na pražské pobočce zakoupila za hotové auto Škoda FABIA SPZ 2A55689. Do dnešního dne, tj. 30.8. jsem ani po několika urgencích na jejich lince doklady neobdržela. Ve smlouvě se zavazují zaslat obratem a já se zavázala do 10dní k převodu vozidla = za nesplnění této povinnosti budu dle smlouvy sankcionována... Na infolince jsem byla několikrát ubezpečena, že tomu tak nebude a dle jejich informací mohu s vozem jezdit i pouze na kupní smlouvu... To je sice hezké, ale obávám se, že pokutu za daný přestupek mi skutečně neproplatí a HLAVNĚ potřebuji s vozem udělat evidenční kontrolu a do 12.9. také novou STK. Ani jedno z toho bez dokladů opravdu nelze, včetně zahájení oprav na voze... Vůz jsem pořídila z potřeby vozit děti a sebe do zaměstnání. Momentálně již 14dní stojí před domem naprosto k ničemu. Na infolince mne neustále oznamují,že věc předávají na nějaké jejich oddělení a že se mi zpět ozvou. Do dnešního dne se tak nestalo.
Škoda Fabia SPZ 2A5 5689
odstoupení od smlouvy za její porušení prodávajícím
|
Tweet |
Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.
Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Fiedlerová,
Vaši stížnost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Mám informaci, že věc by měla být již vyřešena. Předpokládám, že kolegové z pobočky Vaši záležitost dořešili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, Auto Diskont
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vůz byl (po cca měsíci) navrácen prodávajícímu. Tímto bych chtěla poděkovat panu Poláčkovi z reklamačního oddělení za jeho přístup a jednání. Bohužel se firmě nepovedlo dotáhnout do konce slibovanou výpověď povinného ručení a zbytečně jsem ho platila dál... S tímto vozem je aktuálně věc konečně vyřešena.
Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši zprávu a těší mě, že věc dopadla k Vaší spokojenosti. Děkuji, že jste využila tohoto fóra k řešení své stížnosti. Stížnost je tedy uzavřena ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem Jitka Míková, Auto Diskont
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.