Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Měl mi být doručen balík na adresu do práce. Volala mi paní řidička ve chvíli, kdy jsem ještě nebyla v práci s tím, že již přijíždí na danou adresu, ať prý vyjdu na parkoviště si balík převzít. Když jsem ji poprosila, at předá balík jakékoli mé kolegyni, že to převezme, tak řekla, že na to nemá čas, aby někoho naháněla. Řekla jsem jí, ať prostěj jen zazvoní na dveře, že to mé kolegyně přeberou, tak mi položila telefon uprostřed mé věty a potom mi přišla sms, že balík mám v parcelshopu, ať si ho přijedu vyzvednout. Tento přístup řidičky nebyl absolutně profesionální, nebyla schopná vystoupit z auta a dodat balík na adresu. Není naší povinností chodit na parkoviště si k auto balík vyzvednout...
zásilka PPL 22002923308č.
upozornění zaměstnance na svoje povinnosti a chování k zákazníkům
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.