Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 28.8.2019 jsem si objednala na https://atraktivo.cz
E-schop 2ks červeného gelu na vlasy . objednávka č.52813 v ceně 427
kč. Neposkytují platbu dobírkou,zaplatila jsem převodem z účtu.Jelikož i
já jsem pochybila a číslo objednávky jsem napsala do poznámky a ne do
variabilního symbolu,hned jsem se tuto firmu snažila kontaktovat jak
po e-mailu,tak po messengeru ale nekomunikují.Pouze staálé odpovědi
automaty,děkujeme brzy se ozveme..Telefon neposkytují. Podle
obchodního rejstříku sídlo firmy mají Na Folimance 2155/15 Praha
Vinohrady 12000. Tak jsem našla i tel..608264215,ale i ten nikdo
nezvedá. Není tudíž ani možné se s nimi nějakým způsobem spojit
např.odstoupit od smlouvy,popř.reklamace ,nebo zboží vrátit. Má
objednávka je zaplacená a po přihlášení na jejich stránky pouze vidím
že čeká na spracování..Prosím o radu a pomoc . Myslím že by se mohlo
nachytat více lidí tak jako já .Ostatně recenze na tento e-schop nejsou
pozitivní,Zákazníci zboží neobdrželi,nulová komunikace...Na facebooku
mají také stránky a zboží reklamují.Sledovanost vysoká a tak at se
nenapálí další lidi. Děkuji za kladné vyřízení
Barevný vosk na vlasy-7 barev-červená..cana 398 kč plus 29 kč pojištění zásilky. Celkem 427 Kč
Vrácení peněz na účet a odstoupení od smlouvy,popř.zaslání zboží v nejkratším časovém termínu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.