Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes 30.srpna 2019 jsem chtěla jet autobusem z Vidochova do Dolní Kalné v 13:09. Tento spoj byl napsaný na idosu a i přesto mi řidič nezastavil i když mě řidič viděl. Díky této nepříjemné situaci jsem přišla pozdě do práce.
Bus 6300897
Doufám že z toho vyvodíte patřičné důslekdy a už se to nebude opakovat.
|
Tweet |
Pokud si cestující zakoupí jízdenku, uzavírá tzv. přepravní smlouvu. Vznikne smluvní vztah mezi dopravcem a cestujícím, jehož vznik a podmínky upravují obecně závazné právní předpisy a (smluvní) přepravní podmínky. Předmětem závazkového právního vztahu mezi dopravcem a cestujícím je zejména závazek dopravce přepravit cestujícího ze stanice nástupní do stanice cílové spoji uvedenými v jízdním řádu řádně a včas a závazek cestujícího dodržovat přepravní řád a smluvní podmínky a zaplatit cenu za přepravu (jízdné) podle tarifu. Přepravní smlouva je tedy splněna řádným provedením přepravy ve smluveném rozsahu podle uzavřené přepravní smlouvy.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.