Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25.4.2014 potvrdili mailom prijatie hodiniek na reklamáciu /zaslané ako doporučený balík/. Prisľúbili vyriešiť reklamáciu výmenou tovaru.Nič sa však neudialo. 30.5.2014 som ich mailom upozornil na neriešenie reklamácie. Hneď ten deň telefonicky ma ubezpečili že reklamáciu do týždňa doriešia, ale znova to boli iba sľuby. 16.6.2014 som znova poslal mail, už nekomunikujú . Teraz majú aj tovar aj peňiažky .
pánske hodinky Yves Camani Worldtimer , zakúpené cez aukro - cena za voucher: 2 490,00 Kč
Dohodnutý som bol na výmene výrobku, ale po uvedenej skúsenosti dnes uprednostňujem vrátenie peňazí.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Doporučujeme tak učinit písemně (doporučeně, poštou). V odstoupení je nutné určit lhůtu a způsob vrácení peněz.
Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující: Dnes /26.6.2014/ mi bola doručená poštová zásielka s novými hodinkami. Reklamácia vybavená výmenou za podobný produktu, ak sme mali odsúhlasené na začiatku. Je to OK :)
Hodnocení: