Společnost


RTU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3519Nevyriešená reklamácia

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2014, před 11 lety

Jozef Zahradnik

Znění stížnosti

25.4.2014 potvrdili mailom prijatie hodiniek na reklamáciu /zaslané ako doporučený balík/. Prisľúbili vyriešiť reklamáciu výmenou tovaru.Nič sa však neudialo. 30.5.2014 som ich mailom upozornil na neriešenie reklamácie. Hneď ten deň telefonicky ma ubezpečili že reklamáciu do týždňa doriešia, ale znova to boli iba sľuby. 16.6.2014 som znova poslal mail, už nekomunikujú . Teraz majú aj tovar aj peňiažky .


Produkt

pánske hodinky Yves Camani Worldtimer , zakúpené cez aukro - cena za voucher: 2 490,00 Kč


Požadované řešení

Dohodnutý som bol na výmene výrobku, ale po uvedenej skúsenosti dnes uprednostňujem vrátenie peňazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 15:11, před 11 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Doporučujeme tak učinit písemně (doporučeně, poštou). V odstoupení je nutné určit lhůtu a způsob vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 16:25, před 11 lety

Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující: Dnes /26.6.2014/ mi bola doručená poštová zásielka s novými hodinkami. Reklamácia vybavená výmenou za podobný produktu, ak sme mali odsúhlasené na začiatku. Je to OK :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2014 16:25, před 11 lety


Jozef Zahradnik

Hodnocení: